Zapytanie ofertowe
na „Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art.4 pkt 8 ustawy). 1. Beneficjent (Zamawiający): Gmina Świątki Światki 87 11-008 Świątki tel.: (+48 89) 616 98 83, 616 98 90, 616 92 31, 616 92 32 http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179 e-mail: z.wojtera@swiatki.com.pl 2 .Przedmiot zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” Ilość zalegającego osadu zagęszczonego wynosi 26m x 16m x 0,6m = 249,6 m3 Ilość zalegającego piasku w zbiorniku wynosi 7m x 7m x 0,8m = 39,2 m3 2.2. Szczegółowy zakres zamówienia Usługa obejmuje: a. Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego i piasku, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu); b. wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków w Świątkach będzie rozpoczęty nie później niż 7 dni od podpisania umowy; c. Wykonawca zapewni ładowarkę z wagą do załadunku osadu; d. Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z oczyszczalni w Świątkach odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. 3. Wymagany termin realizacji zadania : 30 dni od podpisania umowy o wykonanie zadania, 4. Wybór Wykonawcy Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się kryterium : Cena 100 %, Wybrany zostanie wykonawca, który zaoferuje najniższa cenę za realizacje zamówienia. 5. Wymagane dokumenty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty : a) formularz propozycji w/g załączonego wzoru, b) kserokopia aktualnego wpisu dla prowadzonej działalności lub odpis z KRS sadowego, jeśli dotyczy, c) udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług o podobnym charakterze Usługi należy wypisać zgodnie z załącznikiem nr 2. dokumenty i oferta przekazana e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl 6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: 6.1. W cenę propozycji należy wliczyć: a) wartość usługi określona w oparciu o przedmiot zamówienia, b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT , jeśli dotyczy. 6.2. Cena podana przez Wykonawcę jest cena brutto obowiązująca przez okres umowy i nie będzie podlegała zmianie. Podana cena zawiera wszystkie podatki, opłaty i koszty niezbędne do realizacji zamówienia. 6.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej : 7.1. Propozycje cenowa należy przekazać w terminie do dnia 10.06. 2013r. do godz. 15:00 e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na sporządzenie ROS” 7.2. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej pozostanie bez otwierania. Oferta niespełniająca wymagań zamawiającego podanych w zapytaniu zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie, o czym wykonawca zostanie poinformowany. 7.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycje przed terminem upływu jej składania. 7.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Umowa z wybranym wykonawca zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wybranego wykonawcę Zamawiający wybierze następną w kolejności najkorzystniejsza ofertę. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny oraz unieważnienie postępowania w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczy kwotę, jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami jest : Andrzej Jegliński tel. 509222032 W załączeniu : - druk dla oferty cenowej. - druk doświadczenia zawodowego ………………….. ……………….. Sporządził zatwierdził Załącznik nr 1 ....................................... ……………………….. Pieczątka Wykonawcy, (miejscowość, data ) (nazwa, adres, tel, fax) Gmina Świątki Światki 87 11-008 Świątki OFERTA CENOWA Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” oferuje wykonanie w/w zadania zgodnie z wymogami przedstawionymi w zaproszeniu do złożenia propozycji cenowej za kwotę w wysokości : brutto: ……………… zł (słownie ……………………………………………… ...………………………………………………………………………………….) Planowany termin realizacji zamówienia to 30 dni od daty podpisania umowy (31.10.2012r.). Oświadczam że: Posiadam niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zadania będącego przedmiotem zamówienia. …………………………............ ( podpis i pieczątka Wykonawcy ) Załącznik nr 2 ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ………………………….. Pieczątka Wykonawcy, (miejscowość, data ) (nazwa, adres, tel., fax.) Doświadczenie Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia na usługę „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” z oczyszczalni ścieków w Świątkach Nazwa Zamawiającego Data wykonania (od-do, w formie dd.mm.rrrr) Wartość usługi Przedmiot usługi Do wykazu jak wyżej Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. …………………………............ ( podpis i pieczątka Wykonawcy )
fax: (+48 89) 616 98 22,
Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków
i jej wielkość