WÓJT GMINY ŚWIĄTKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY W ŚWIĄTKACH
W REFERACIE KOMUNALNO - INWESTYCYJNYM
-
Stanowisko pracy – ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska, dróg gminnych i rolnictwa.
-
Wymagania:
-
niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe – minimum I-go stopnia w zakresie:
-
ochrony środowiska,
-
lub geodezji;
-
lub inżynierii środowiska;
-
lub rolnictwa;
-
lub administracji.
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
-
dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawnych dotyczących stanowiska pracy tj. m.in.:
-
Prawo geodezyjne i kartograficzne;
-
ustawa o gospodarce nieruchomościami;
-
ustawa o ochronie przyrody;
-
Prawo wodne;
-
ustawa o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt;
-
ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
-
ustawa o ochronie praw lokatorów;
-
ustawa o mieszkaniowym zasobie gminy;
-
Prawo geologiczne i górnicze;
-
Prawo łowieckie;
-
kodeks postępowania administracyjnego;
-
ustawa o ochronie danych osobowych;
-
ustawa o drogach publicznych;
-
Prawo o ruchu drogowym.
-
prawo jazdy kategorii B;
-
praktyczna umiejętność obsługi komputera;
-
umiejętność precyzyjnego formułowania myśli;
-
umiejętność redagowania pism w sposób czyniący je zrozumiałymi dla czytającego;
-
umiejętność logicznego wyciągania wniosków z przyjętych założeń;
-
komunikatywność.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny, życiorys (CV)1;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach;
-
kopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz zdolności do czynności prawnych;
-
oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne2;
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku urzędniczym.
1. List motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”. Zarówno List motywacyjny, szczegółowe CV, jak i klauzula powinny być własnoręcznie podpisane.
2. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Brak aktualnego Zapytania skutkuje nie podpisaniem umowy o pracę.
-
Informacje dodatkowe:
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Gminy w Świątkach na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
-
umowa o pracę zostanie zawarta od dnia 1 grudnia 2016 roku, na czas określony;
-
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach.
-
Termin składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pokój nr 17 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska, dróg gminnych i rolnictwa " w terminie do dnia 28 października 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane
Całość informacji w załączonym poniżej dokumencie.