WÓJT GMINY ŚWIĄTKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY W ŚWIĄTKACH
W REFERACIE KOMUNALNO - INWESTYCYJNYM
-
Stanowisko pracy – ds. budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego.
-
Wymagania:
-
niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe – minimum I-go stopnia w zakresie:
-
urbanistyka;
-
budownictwo;
-
zagospodarowanie przestrzenne;
-
architektura;
-
inżynieria środowiska;
-
geodezja;
-
administracja.
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
-
dodatkowe:
-
2 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego przy prowadzeniu spraw związanych z planowaniem przestrzennym lub w pracowniach projektowych;
-
znajomość przepisów prawnych dotyczących stanowiska pracy tj. m.in.:
-
Prawo budowlane i przepisy wykonawcze;
-
Prawo geodezyjne i kartograficzne;
-
ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisy wykonawcze;
-
Prawo ochrony środowiska i przepisy wykonawcze;
-
ustawa o uzdrowiskach;
-
ustawa o gospodarce nieruchomościami;
-
Kodeks Postępowania Administracyjnego;
-
znajomość Prawo geodezyjne – umiejętność czytania map.
-
prawo jazdy kategorii B;
-
praktyczna umiejętność obsługi komputera;
-
umiejętność myślenia strategicznego i precyzyjnego formułowania myśli;
-
umiejętność redagowania pism w sposób czyniący je zrozumiałymi dla czytającego;
-
umiejętność logicznego wyciągania wniosków z przyjętych założeń;
-
komunikatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
uprawnienia budowlane nadane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
W zakresie przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych:
-
przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem prac projektowych oraz pozyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji,
-
przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do wykonawstwa robót budowlano- montażowych,
-
przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby autorskiego,
-
przygotowanie materiałów i wniosków do pozyskania środków finansowych na inwestycje z innych źródeł ( dotacje , pożyczki i refundacje na realizacje zadań inwestycyjnych);
-
sprawowanie nadzoru i koordynacji inwestycji i remontów realizowanych w ramach zadań inwestycyjnych gminy;
-
sprawowanie nadzoru i koordynacji inwestycji i remontów prowadzonych w ramach Funduszu Sołeckiego oraz ewidencja wydatków inwestycyjnych z Funduszu Sołeckiego;
-
rozliczanie inwestycji, w tym sprawdzenie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za wykonane roboty budowlane,
-
prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości w terminach przewidzianych odpowiednimi przepisami;
-
koordynacja i rozliczanie prac związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez Urząd Gminy;
-
przygotowywanie przetargów na realizację zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
-
W zakresie realizacji zadań związanych z systemem kanalizacji sanitarnej:
-
prowadzenie dokumentacji związanej z utworzeniem sieci systemu kanalizacji sanitarnej w Gminie Świątki;
-
prowadzenia sprawozdań z zakresu inwestycyjnego w ramach istniejących sieci.
-
W zakresie z zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym a zwłaszcza:
-
prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
-
prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem nowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian;
-
sprawowanie nadzoru nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – wydawanie decyzji w sprawach lokalizacji inwestycji celu publicznego;
-
prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym;
-
analiza aktualności miejscowych planów i zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy oraz wniosków w sprawie sporządzania lub zmian planów miejscowych i studium oraz przedkładanie Radzie Gminy;
-
prowadzenie rejestru wniosków do zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego i studium;
-
wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów;
-
wydawanie zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu działek w miejscowych planach;
-
przyjmowanie wniosku w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
-
wydawanie decyzji o warunkach zabudowy dla realizacji inwestycji i prowadzenie rejestru;
-
przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem prac urbanistyczno- architektonicznych związanych z przygotowaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
-
pozyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii do wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
-
wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w terminach przewidzianych odpowiednimi przepisami;
-
przygotowanie dokumentacji związanych z prowadzeniem rejestru decyzji w tych sprawach.
-
W zakresie realizacji zadań z zakresu ochrony zabytków:
-
prowadzenie gminnego rejestru zabytków położonych na terenie Gminy Świątki;
-
wydawanie zaświadczeń o nieruchomościach wpisanych do gminnego rejestru zabytków;
-
nadzór nad utrzymaniem cmentarzy komunalnych i wojennych.
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
miejsce pracy: praca w biurze na parterze, budynek i pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim; praca na pełny etat w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: od 700 do 1500 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godzinach od 700 do 1800 w środę oraz w godzinach od 700 do 1200 w piątek.
-
stanowisko pracy: praca ze stałym korzystaniem z komputera.
-
W miesiącu lutym 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny, życiorys (CV)1;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach;
-
kopie świadectw pracy,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz zdolności do czynności prawnych;
-
oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne2;
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku urzędniczym.
-
Informacje dodatkowe:
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Gminy w Świątkach na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
-
umowa o pracę zostanie zawarta od dnia 1 maja 2017 roku, na czas określony;
-
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach.
-
Termin składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pokój nr 17 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego" w terminie do dnia 10 kwietnia 2017 roku do godziny 1500.
-
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
WÓJT
GMINY ŚWIĄTKI
/-/ Sławomir Kowalczyk
_____________________________
1. List motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”. Zarówno List motywacyjny, szczegółowe CV, jak i klauzula powinny być własnoręcznie podpisane.
2. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Brak aktualnego Zapytania skutkuje nie podpisaniem umowy o pracę.