Świątki, 16.09.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę wyposażenia – pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nabywca: Gmina Świątki NIP 739-10-21-776 Świątki 87, 11-008 Świątki
Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach
RSPO 24272 Świątki 95, 11-008 Świątki
e-mail: szkola@spswiatki.edu.pl
tel. 89-616-98-80
Postępowanie prowadzone jest przez Szkołę Podstawową im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach w trybie zapytania ofertowego, dla którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 Prawa zamówień publicznych, na realizację zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach.
-
WARUNKI OGÓLNE
-
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach:
|
Wyciąg chemiczny Dygestorium CUBE |
|
Klasyczne pomoce dydaktyczne |
-
Załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia stanowi dokładną specyfikację powyższych pomocy dydaktycznych (dalej: specyfikacja).
-
Oferowane pomoce dydaktyczne muszą być identyczne ze specyfikacją (zarówno techniczną, jak i producenta, modelu, gwarancji itd.) z załącznika nr 1.
-
Zamówienie musi zostać zrealizowane w całości przez jednego wykonawcę i nie może być dzielone.
-
Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany.
-
Dostarczony sprzęt będzie skonfigurowany oraz będzie zainstalowane i zaktywowane zakupione oprogramowanie.
-
Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów.
-
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania i konfiguracji zamówionego sprzętu.
-
Miejsce dostawy, montażu i ewentualnego przeszkolenia – Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach
-
Oferta złożona w odpowiedzi na niniejsze zapytanie musi być całościowa i nie może być dzielona.
-
W przypadku produktów multimedialnych (np. tablety, netbooki, laptopy, monitory, czujniki) oferent zobowiązany jest do podania producenta, modelu i marki każdego z oferowanych produktów. Oferta nie zawierająca tych danych zostanie odrzucona.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 października 2020
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadają wiedzę i zasoby niezbędne do wykonania zamówienia;
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
-
Załącznik do Zapytania ofertowego (na podstawie Załącznika nr 1) powinien być wypełniony przez Wykonawcę w sposób określający jednoznacznie: cenę brutto każdego elementu, nazwę producenta i nazwę modelu/produktu każdego z elementów, szczegółową specyfikację techniczną każdego z elementów, czas dostarczenia każdego z elementów (licząc w dniach roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego)
-
Oferta musi zawierać dane Wykonawcy, w szczególności adres i siedziba firmy, mail i telefon osoby kontaktowej, upoważnionej do podejmowania decyzji w ramach oferty, datę realizacji zamówienia, inne szczegółowe warunki (jeśli konieczne)
-
Ofertę podpisuje Wykonawca bądź upoważniony przez niego przedstawiciel.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
-
Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub pocztą elektroniczną na adres:
a. Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach RSPO 24272 Świątki 95, 11-008 Świątki
b. e-mail: szkola@spswiatki.edu.pl
2. Termin składania ofert: 24 września 2020 r godz. 10:00
Załączniki:
-
Specyfikacja zamówienia (Załącznik nr 1)
-
Formularz ofertowy