Gmina Świątki
„Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej w ramach projektu „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Świątki” - przetarg 3”
34144710 - Ładowarki jezdne
Tryb Podstawowy Art. 275 ust 2
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
1) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300 000,00. zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wykonuje należycie co najmniej 3 zadania polegające na dostawie ładowarki teleskopowej, o parametrach nie mniejszych niż opisane w OPZ. Załącznik nr 4a
2) Posiada pojazd wyposażony w odpowiedni sprzęt techniczny umożliwiający wykonanie serwisu oraz przeglądów gwarancyjnych i serwisowych na miejscu w siedzibie Zamawiajacego.
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz takiego wyposażenia na Załącznik nr 4b
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
9 miesięcy od podpisania umowy
Zbigniew Wojtera
miniPortal - Identyfikator miniPortalu bf0d9b8e-3139-4eb5-a451-
c80e25d4c7eb
2021-09-06 godz: 08:00
2021-09-06 godz: 08:01
miniPortal - Identyfikator miniPortalu bf0d9b8e-3139-4eb5-a451-
c80e25d4c7eb
1. Zamawiający będzie oceniał każdą z ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp.Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) - 60
2. Okres gwarancji i rękojmi (G) - 20
3. Czas reakcji serwisowej (R) - 20
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena (C)” (waga 60%) zostaną obliczone według wzoru:
C=Cn / Cb*60%
gdzie,
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi (G)” zostaną przyznane w skali:
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - Liczba punktów
36 miesięcy - 0 pkt
48 miesiące - 10 pkt
60 miesięcy - 20 pkt
5. Punkty za kryterium „Czas reakcji serwisowej (R)” zostaną przyznane w skali:
Czas reakcji serwisowej - Liczba punktów
24 godz. - 0 pkt
powyżej 12 godz., ale mniej niż 24 godz. - 10 pkt
do 12 godz. - 20 pkt
6. Ilość punktów przyznanych ofercie, zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów = C + G + R
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w ust. 1.
brak
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
UWAGA: zgodnie z powyższą „Instrukcją użytkownika”: oferta złożona za
pośrednictwem miniPortalu powinna zostać opatrzona właściwym podpisem
elektronicznym. Podpis elektroniczny musi zostać złożony bezpośrednio na
pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych
zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub
paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania (zob. str. 20 Instrukcji).