Gmina Świątki

Świątki 87

11-008 Świątki

NIP: 739-346-75-07

tel. 89 616 98 83

fax. 89 616 98 22


Wykonawcy

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ROS.271.1.18.2018


nie przekracza wyrażonej w złotych polskich

równowartości kwoty 30 tys. euro.


W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw materiałów biurowych, tuszy i tonerów:

Zamawiający: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, NIP: 739-346-75-07.

Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (wg załącznika nr 1).

Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

Inne istotne warunki zamówienia:

- pełen asortyment;

- szybka dostawa asortymentu.

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:

Pani Martyna Wolf pok. 17 - sekretariat tel. 89 616 98 83


Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl. lub dostarczyć osobiście w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe i papiernicze” do dnia 12.12.2018 do godz. 1015 decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urzędu.

Zapytanie skierowano faksem lub mailem, za potwierdzeniem odbioru oraz zamieszczono na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/ i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach w dniu 05.12.2018 r.

Szczegóły oraz wzór oferty w załączniku poniżej.