Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
przetarg nieograniczony realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj
„Przebudowa dróg gminnych znajdujących się na działkach nr 270. 271. 281 obręb Świątki, gmina Świątki łączących drogę wojewódzka nr 530 z droga powiatową nr 1407N”


CPV:
45000000-7,
45233200-1,
45110000-1,
45233300-2,
71320000-7,
71248000-8,
45200000-9,
45232400-6,
45220000-5,
45232310-8,


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie
spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700 000,00 zł., dla każdej części
na którą składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów
na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót
budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę lub przebudowę lub
remont1 obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ścieżki rowerowe, o
powierzchni co najmniej takiej jak powierzchnia części zamówienia na którą wykonawca składa
ofertę i dołącza załacznik nr 2 tzn: wykonania prac na podstawie uzyskanego pozwolenia
polegających na wykonaniu: przebudowy drogi wraz z warstwami konstrukcyjnymi oraz poboczem
(wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z kostki betonowej), dla Część 1 - o powierzchni co
najmniej 282 x 4,5 = 1 269,00 m2. dla Część 2 - o powierzchni co najmniej 385 x 4,5 = 1 552,00
m2 b) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do
kierowania budową i robotami, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: co najmniej jedną osobą spełniającą
łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia kierownika budowy w
robotach budowlanych w specjalności drogowej-budowlanej – kierownik budowy Minimalne
wymagania – posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych
samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają
uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego
zamówienia. Dla każdej części z osobna lub dla wszystkich jednocześnie. co najmniej jedną osobą
spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) w specjalności sanitarnej-budowlanej co najmniej
jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem
nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez
wybranego Wykonawcę Załącznika nr 6 do SIWZ,o którym mowa w §VII ust. 2 pkt.2 ppkt.b)
SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie


Termin realizacji:
część 1 - 2020-11-01 oraz część 2 - 2021-11-01

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Świątkach 11-008 Świątki 87 – sekretariat – do dnia 24-06-2019r. do godz. 10:00.

Oferty można składać do:
2019-06-24 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2019-06-24 godz: 10:05

Miejsce otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87 – sala narad, pokój nr 1.

Kryteria wyboru:
1) cena – waga kryterium 60%
2) okres gwarancji – waga kryterium 35%
3) zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej, o której mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.1265, ze zmianami.) na umowę o pracę – waga kryterium 5 %


Wadium:
10 000,00 na 1 część ; 10 000,00 na 2 część

Uwagi:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
2. Część 1 - o długości 282 m. I etap- obejmuje przebudowę drogi nr 156011N – 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
3. Część 2 - o długości 385 m. II etap- obejmuje przebudowę dróg nr 156010N oraz nr 156009N – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Na każdą część zamówienia oddzielnie.
5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 poz. 310)
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Warmińskim Banku Spółdzielczym WBS o\Świątki 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004
7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości złożenia wadium w formie pieniężnej w kasie zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87, pokój nr 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie otwarcia ofert, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z konsorcjantów.
11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.




program do rozpakowania PFU na stronie https://7-zip.org.pl/


Firmy uczestniczące