Urząd Gminy Świątki Świątki, dnia 08.01.2016 r.
Świątki, dnia 08.01.2016 r.
Urząd Gminy Świątki
Świątki 87
11-008 Świątki
tel. 89 616-98-83
fax. 89 616 98 22
Wykonawcy
ZAPYTANIE OFERTOWE Dg.271-1.2.2016
o cenę dostaw/ materiałów biurowych, tuszy i tonerów
nie przekracza wyrażonej w złotych polskich
równowartości kwoty 30 tys. euro.
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz.2164) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ materiałów biurowych, tuszy i tonerów
1. Zamawiający: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki NIP 7393467507
2. Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (wg zał. nr 1)
3. Termin realizacji zamówienia: rok 2016
4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert
5. Inne istotne warunki zamówienia:
- pełen asortyment
- szybka dostawa asortymentu- do 24 godzin od zamówienia dot. dni roboczych
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:
Sekretarz Gminy Jarosław Milewski tel. (89) 616-98-83
Pani Iwona Orzechowska - sekretariat, tel. (89) 616-98-83 (89) 616-98-90
7. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl lub dostarczyć osobiście w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe
i papiernicze” do dnia 15.01.2015r do godz. 10:00 - decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urządu Gminy
8. Zapytanie skierowano faksem lub mailem, za potwierdzeniem odbioru oraz zamieszczono na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach w dniu 15 stycznia 2016r
. Wójt Gminy
/-/ Sławomir Kowalczyk