Świątki, dnia 15.12.2017 r.
Gmina Świątki
Świątki 87
11-008 Świątki
NIP: 739-346-75-07
tel. 89 616 98 83
fax. 89 616 98 22
ZAPYTANIE OFERTOWE
nie przekracza wyrażonej w złotych polskich
równowartości kwoty 30 tys. euro.
W związku z art.4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2017 roku, poz. 1579 z późniejszymi zmianami) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług materiałów biurowych, tuszy i tonerów:
1. Zamawiający: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, NIP: 739-346-75-07.
2. Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (wg załączonego zał. nr 1)
3. Termin realizacji zamówienia: rok 2018
4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert
5. Inne istotne warunki zamówienia:
- pełen asortyment;
- szybka dostawa asortymentu.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:
Pani Martyna Wolf pok. 17 - sekretariat tel. (89) 616 98 83
7. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl. lub dostarczyć osobiście w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe i papiernicze” do dnia 21.12.2017 do godz. 10:15 decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urzędu.
8. Zapytanie skierowano faksem lub mailem, za potwierdzeniem odbioru oraz zamieszczono na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/ i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach w dniu 15.12.2017 roku.
Wójt
Gminy Świątki
mgr Sławomir Kowalczyk (-)
szczegóły i druki w załączniku