Gmina Świątki
Świątki 87
11-008 Świątki
NIP: 739-346-75-07
tel. 89 616 98 83
fax. 89 616 98 22
Wykonawcy
ZAPYTANIE OFERTOWE nr ROS.271.1.18.2018
nie przekracza wyrażonej w złotych polskich
równowartości kwoty 30 tys. euro.
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2018 roku, poz. 1986 z późniejszymi zmianami) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw materiałów biurowych, tuszy i tonerów:
Zamawiający: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, NIP: 739-346-75-07.
Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (wg załącznika nr 1).
Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
Inne istotne warunki zamówienia:
- pełen asortyment;
- szybka dostawa asortymentu.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:
Pani Martyna Wolf pok. 17 - sekretariat tel. 89 616 98 83
Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl. lub dostarczyć osobiście w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe i papiernicze” do dnia 12.12.2018 do godz. 1015 decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urzędu.
Zapytanie skierowano faksem lub mailem, za potwierdzeniem odbioru oraz zamieszczono na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/ i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach w dniu 05.12.2018 r.
Szczegóły oraz wzór oferty w załączniku poniżej.