Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Promocja Integracji Społecznej,
Działanie 9.1 – wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej
jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1. 2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do
edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych ,
Tytuł projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki”
Świątki, dnia 14-08-.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2012
na Zakup komputerów przenośnych typu Laptop do projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki
W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych: Zakupu komputerów przenośnych typu Laptop do projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Świątki
Świątki 87
11-008 Świątki
dane: REGON 510743203 NIP 739-34-67-507
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 laptopów o podanych niżej parametrach
- Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.
Lp. |
Parametry laptopa |
ilość |
Cena
netto |
Cena brutto |
-
|
Procesor dwurdzeniowy min. 2 x 2 Ghz Pamięć RAM min 4GB Dysk twardy min. 250 GB SATA 5400 obr. Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu Matowy, podświetlenie LED Przekątna ekranu 15,6" Nominalna rozdzielczość 1366 x 768 (WXGA) Karta graficzna zintegrowana Urządzenie wskazujące Touchpad Typ baterii Litowo-Jonowa, 6 komorowa Karta muzyczna Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Wi-Fi 802.11 b/g/n Rodzaje wyjść / wejść: 1x czytnik kart 3 w 1 (SD/SDHC/MMC) 1x DC-in (wejście zasilania) 1x HDMI 1x RJ45 (LAN) 1x VGA (D-sub) 1x wejście mikrofonowe 1x wyjście słuchawkowe/głośnikowe 3x USB Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa) Wbudowana kamera internetowa 1,3 Mpix Wbudowane głośniki stereo (2 x 2 W) Wbudowany mikrofon Zasilacz w zestawie |
1 szt |
|
|
-
|
Procesor dwurdzeniowy min. 2 x 2 Ghz Pamięć RAM min 2GB Dysk twardy min. 250 GB SATA 5400 obr. Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu Matowy, podświetlenie LED Przekątna ekranu 15,6" Nominalna rozdzielczość 1366 x 768 (WXGA) Karta graficzna zintegrowana Urządzenie wskazujące Touchpad Typ baterii Litowo-Jonowa, 6 komorowa Karta muzyczna Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Wi-Fi 802.11 b/g/n Rodzaje wyjść / wejść: 1x czytnik kart 3 w 1 (SD/SDHC/MMC) 1x DC-in (wejście zasilania) 1x HDMI 1x RJ45 (LAN) 1x VGA (D-sub) 1x wejście mikrofonowe 1x wyjście słuchawkowe/głośnikowe 3x USB Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa) Wbudowana kamera internetowa 1,3 Mpix Wbudowane głośniki stereo (2 x 2 W) Wbudowany mikrofon Zasilacz w zestawie |
3 szt |
|
|
- Ponieważ Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dlatego wszędzie gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia- wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w specyfikacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych urządzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 1wrzesień 2012r. Dokładny termin realizacji zostanie wskazany w umowie zawartej z Wykonawcą po wyborze oferty.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej nieścieralnym atramentem lub długopisem, na maszynie, komputerze, w sposób czytelny i trwały.
Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
Oferta winna:
- posiadać datę sporządzenia na zapytanie ofertowe oraz nazwę przedmiotu zamówienia,
- być podpisana własnoręcznym czytelnym podpisem wykonawcy lub opieczętowana pieczątką firmową z własnoręcznym czytelnym podpisem osoby upoważnionej,
- posiadać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP,
- posiadać numer telefonu kontaktowego,
- określać cenę brutto podaną cyfrą i słownie za wykonanie przedmiotu zamówienia (w cenie brutto zwierają się koszty dostarczenia, przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca usługi),
- określać warunki płatności,
- określać termin realizacji zamówienia – początek i koniec realizacji przedmiotu zamówienia.
Do oferty trzeba dołączyć:
- termin gwarancji
W przypadku składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub pocztą/kurierem na kopercie należy umieścić napis: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę złożyć należy do dnia 24-08-2012r. do godziny 12:00
2. Oferta powinna być złożona jedną z możliwych dróg:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oswiata@swiatki.com.pl, (decyduję data i godzina otrzymania maila przez Zamawiającego)
2) za pośrednictwem faksu: nr 896 169 822.(decyduję data i godzina otrzymania faksu przez Zamawiającego)
lub
3) listownie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (decyduje data i godzina dostarczenia listu do siedziby Zamawiającego),
4) poprzez kuriera (decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki kurierskiej),
5) dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy, 11-008 Światki 87.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Ocena i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w ciągu 3 dni roboczych od następnego dnia po upływie terminu składania ofert.
5. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoje zapytanie ofertowe.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę osobiście, listownie lub telefonicznie niezwłocznie po dokonaniu ostatecznego wyboru.
- Po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa z wykonawcą dostawy.
- Notatka z wyborem najkorzystniejszej oferty dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego
Urząd Gminy Świątki, 11-008 Świątki 87 w godzinach od 8:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej zamawiającego
VII. OCENA OFERT:
- Za cenę Zamawiający przyjmuje koszt realizacji usługi wskazany w ofercie przez Wykonawcę Cena obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1.Cena - 100%
a.. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium ceny oferty: cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia – według następującego wzoru:
cena oferowana minimalna brutto
Ocena = ---------------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto
b.. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
c.. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której cena będzie najniższa i uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udziela Pan Zbigniew Wojtera tel: 509 222 045
Świątki 14-08-2012 …………………………………………
(data, podpis osoby prowadzącej sprawę)