Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Promocja Integracji Społecznej,

Działanie 9.1 – wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej

jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.
2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do

edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych ,

Tytuł projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki”

 

 

Świątki, dnia 14-08-.2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2012

na Zakup komputerów przenośnych typu Laptop do projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki

W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych:  Zakupu komputerów przenośnych typu Laptop do projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki”

I. ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Świątki

Świątki 87

11-008 Świątki

dane: REGON  510743203  NIP 739-34-67-507

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 laptopów o podanych niżej parametrach
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.

 

Lp.

Parametry laptopa

ilość

Cena

netto

Cena brutto

  1.  

Procesor dwurdzeniowy min. 2 x 2 Ghz
Pamięć RAM min 4GB
Dysk twardy min. 250 GB SATA 5400 obr.
Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer
Typ ekranu Matowy, podświetlenie LED
Przekątna ekranu 15,6"
Nominalna rozdzielczość 1366 x 768 (WXGA)
Karta graficzna  zintegrowana
Urządzenie wskazujące Touchpad
Typ baterii Litowo-Jonowa, 6 komorowa
Karta muzyczna Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps
Wi-Fi 802.11 b/g/n
Rodzaje wyjść / wejść:
1x czytnik kart 3 w 1 (SD/SDHC/MMC)
1x DC-in (wejście zasilania)
1x HDMI
1x RJ45 (LAN)
1x VGA (D-sub)
1x wejście mikrofonowe
1x wyjście słuchawkowe/głośnikowe
3x USB
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)
Wbudowana kamera internetowa 1,3 Mpix
Wbudowane głośniki stereo (2 x 2 W)
Wbudowany mikrofon
Zasilacz w zestawie

1 szt

 

 

  1.  

Procesor dwurdzeniowy min. 2 x 2 Ghz
Pamięć RAM min 2GB
Dysk twardy min. 250 GB SATA 5400 obr.
Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer
Typ ekranu Matowy, podświetlenie LED
Przekątna ekranu 15,6"
Nominalna rozdzielczość 1366 x 768 (WXGA)
Karta graficzna  zintegrowana
Urządzenie wskazujące Touchpad
Typ baterii Litowo-Jonowa, 6 komorowa
Karta muzyczna Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps
Wi-Fi 802.11 b/g/n
Rodzaje wyjść / wejść:
1x czytnik kart 3 w 1 (SD/SDHC/MMC)
1x DC-in (wejście zasilania)
1x HDMI
1x RJ45 (LAN)
1x VGA (D-sub)
1x wejście mikrofonowe
1x wyjście słuchawkowe/głośnikowe
3x USB
Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)
Wbudowana kamera internetowa 1,3 Mpix
Wbudowane głośniki stereo (2 x 2 W)
Wbudowany mikrofon
Zasilacz w zestawie

3 szt

 

 

 

 

  1.  Ponieważ Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dlatego wszędzie gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia- wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w specyfikacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych urządzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

 

 

 

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

Termin realizacji przedmiotu zamówienia –  1wrzesień 2012r. Dokładny termin realizacji zostanie wskazany w umowie zawartej z Wykonawcą po wyborze oferty.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej nieścieralnym atramentem lub długopisem, na maszynie, komputerze, w sposób czytelny i trwały.

Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę.

Oferta winna:

- posiadać datę sporządzenia na zapytanie ofertowe oraz nazwę przedmiotu zamówienia,

- być podpisana własnoręcznym czytelnym podpisem wykonawcy lub opieczętowana pieczątką firmową z własnoręcznym czytelnym podpisem osoby upoważnionej,

- posiadać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP,

- posiadać numer telefonu kontaktowego,

- określać cenę brutto podaną cyfrą i słownie za wykonanie przedmiotu zamówienia (w cenie brutto zwierają się koszty dostarczenia, przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca usługi),

- określać warunki płatności,

- określać termin realizacji zamówienia – początek i koniec realizacji przedmiotu zamówienia.

Do oferty trzeba dołączyć:

- termin gwarancji

 

W przypadku składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub pocztą/kurierem na kopercie należy umieścić napis: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Świątki

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Ofertę złożyć należy do dnia 24-08-2012r. do godziny 12:00

2.       Oferta powinna być złożona jedną z możliwych dróg: 

1)              za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: oswiata@swiatki.com.pl, (decyduję data i godzina  otrzymania maila przez Zamawiającego)

2)              za pośrednictwem faksu: nr 896 169 822.(decyduję data i godzina otrzymania faksu przez Zamawiającego)

lub

3)              listownie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (decyduje data i godzina dostarczenia listu do siedziby Zamawiającego),

4)              poprzez kuriera (decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki kurierskiej),

5)              dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy, 11-008 Światki 87.

3.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.       Ocena i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w ciągu 3 dni roboczych od następnego dnia po upływie terminu składania ofert.

5.       Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoje zapytanie ofertowe.

6.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę osobiście, listownie lub telefonicznie niezwłocznie po dokonaniu ostatecznego wyboru.
  2. Po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa z wykonawcą dostawy.
  3. Notatka z wyborem najkorzystniejszej oferty dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego
    Urząd Gminy Świątki, 11-008 Świątki 87  w godzinach od 8:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej zamawiającego

 

VII. OCENA OFERT:

 

  1. Za cenę Zamawiający przyjmuje koszt realizacji usługi wskazany w ofercie przez Wykonawcę Cena obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.

 

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1.Cena - 100%

a.. Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium ceny oferty: cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia – według następującego wzoru:

cena oferowana minimalna brutto

Ocena = ----------------------------------------------------------   x 100 %

cena badanej oferty brutto

b.. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.

c.. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której cena będzie najniższa i uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE:

 

Dodatkowych informacji udziela Pan Zbigniew Wojtera tel: 509 222 045

 

 

 

Świątki 14-08-2012 …………………………………………

                                                                                                             (data, podpis osoby prowadzącej sprawę)