Do zadań wydziału należy: 1/ wykonywanie zadań wynikających z Ustawy o działalności gospodarczej: - prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, - przygotowywanie decyzji o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - przygotowanie decyzji o zmianach dokonywanych przez podmioty gospodarcze, - przygotowywanie decyzji o wykreślaniu z ewidencji działalności gospodarczej, - współudział z Urzędami Skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 2/ przygotowywanie propozycji dotyczących określania dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i usługowych, 3/ współpraca ze stowarzyszeniami, organizacjami i związkami reprezentującymi podmioty lub inne instytucje gospodarcze, działającymi na terenie gminy, 4/ prowadzenie spraw określonych w Ustawie o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób i usług transportowych, 5/ prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i poboru podatku od środków transportowych, 6/ prowadzenie spraw wynikających z ustaw: - Ustawa o Państwowej Inspekcji Handlowej, - Prawo przewozowe, - Ustawa o przeciwdziałaniu praktykom monopolistycznym.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.