Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świątkach

ogłasza konkurs

 

 na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świątkach

 

INSPEKTOR  DS. ŚWIADCZEŃ ALIMENTACYJNYCH

 

     I. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1.      jest obywatelem polskim;

2.      posiada wykształcenie średnie lub wyższe

3.      ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

4.      wymagany co najmniej 4 letni staż pracy na danym stanowisku;

5.      znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;

6.      znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego ;

7.      znajomość przepisów regulujących sprawy świadczeń alimentacyjnych tj. pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym postępowanie wobec dłużników alimentacyjnych;

8.      znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych

9.      cieszy się nieposzlakowana opinią.

 

II.    Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem

 

1.      znajomość posługiwania się programem z funduszu alimentacyjnego;

2.      samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność oraz komunikatywność i umiejętność zachowania uprzejmości i życzliwości w kontaktach;

3.      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;

4.      nie karalność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

5.      umiejętność logicznego myślenia i prawidłowego stosowania wiedzy;

6.      dobra znajomość obsługi komputera;

7.      komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

III.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

            Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z ustawy z dnia 07 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tekst jednolity – Dz.U. 2009 Nr 1 poz. 2 z późn. zm.).

 

1.      przyjmowanie wniosków w sprawach świadczeń alimentacyjnych;

2.      wprowadzanie danych z wniosków do programu komputerowego;

3.      prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji z funduszu alimentacyjnego;

4.      prowadzenie, według określonych ustawowo zasad postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;

5.      sporządzanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej wypłatę świadczeń;

6.      sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu realizowanych zadań.

           

            IV. Warunki pracy

 

1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy;

2.      zatrudnienie w ramach umowy o pracę;

3.      praca na miejscu – w siedzibie GOPS;

4.      pakiet socjalny;

5.      stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

 

            V. Wymagane dokumenty

 

Dokumenty niezbędne:

 

1.      list motywacyjny;

2.      CV (z opisem przebiegu ewentualnej pracy zawodowej);

3.      kwestionariusz osobowy;

4.      kserokopia dowodu osobistego;

5.      oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

6.      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku do spraw świadczeń alimentacyjnych;

7.      oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

8.      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. świadczeń alimentacyjnych” należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świątkach lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki w terminie do 09 listopada 2012 roku do godziny 14.00

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

            Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru, będą umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej GOPS w Świątkach oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.

 

            Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 kwietnia 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U Nr 223 poz. 1458 ze zm.)

 

 

                                                                                 Kierownik GOPS

 

                                                                                Danuta Jackiewicz

                                                                                                          (-)