Zapytanie ofertowe

na „Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art.4 pkt 8

ustawy).

1. Beneficjent (Zamawiający):

Gmina Świątki

Światki 87

11-008 Świątki

tel.: (+48 89) 616 98 83, 616 98 90, 616 92 31, 616 92 32 
fax: (+48 89) 616 98 22, 

                        http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179

                        e-mail: z.wojtera@swiatki.com.pl

2 .Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”

  1. Usunięcie wilgotnych osadów ściekowych z poletka osuszającego o wymiarach 26m x16m x 1,3m.

Ilość zalegającego osadu zagęszczonego wynosi 26m x 16m x 0,6m  = 249,6 m3

  1. Usunięcie piasku ze zbiornika retencyjnego o wymiarach 7m x 7m x 3,5m.

Ilość zalegającego piasku w zbiorniku wynosi 7m x 7m x 0,8m = 39,2 m3

2.2. Szczegółowy zakres zamówienia

Usługa obejmuje:

a.       Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego i piasku, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu);

b.       wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków w Świątkach będzie rozpoczęty nie później niż 7 dni od podpisania umowy;

c.       Wykonawca zapewni ładowarkę z wagą do załadunku osadu;

d.      Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z oczyszczalni w Świątkach  odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji.                                                                 
Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu.
Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków

3. Wymagany termin realizacji zadania :

30 dni od podpisania umowy o wykonanie zadania,

4. Wybór Wykonawcy

Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się kryterium :

Cena 100 %,

Wybrany zostanie wykonawca, który zaoferuje najniższa cenę za realizacje zamówienia.

5. Wymagane dokumenty

Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty :

a) formularz propozycji w/g załączonego wzoru,

b) kserokopia aktualnego wpisu dla prowadzonej działalności lub odpis z KRS sadowego,

jeśli dotyczy,

c) udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług o podobnym

charakterze Usługi należy wypisać zgodnie z załącznikiem nr 2.

dokumenty i oferta przekazana e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl

 

6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

6.1. W cenę propozycji należy wliczyć:

a) wartość usługi określona w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT , jeśli dotyczy.

6.2. Cena podana przez Wykonawcę jest cena brutto obowiązująca przez okres umowy i nie

będzie podlegała zmianie. Podana cena zawiera wszystkie podatki, opłaty i koszty niezbędne do realizacji zamówienia.

6.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej :

7.1. Propozycje cenowa należy przekazać w terminie do dnia 10.06. 2013r. do godz. 15:00 e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl

lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki

Zamawiającego z dopiskiemOferta na sporządzenie ROS

7.2. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej pozostanie

 bez otwierania. Oferta niespełniająca wymagań zamawiającego

podanych w zapytaniu zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie, o czym wykonawca

zostanie poinformowany.

7.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycje

przed terminem upływu jej składania.

7.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana wykonawcom, którzy złożyli

oferty oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Umowa z wybranym

wykonawca zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W

przypadku odmowy zawarcia umowy przez wybranego wykonawcę Zamawiający wybierze

następną w kolejności najkorzystniejsza ofertę.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez

podania przyczyny oraz unieważnienie postępowania w przypadku, gdy

zaproponowana cena przekroczy kwotę, jaka zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia.

9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami jest :

Andrzej Jegliński tel. 509222032

W załączeniu :

- druk dla oferty cenowej.

- druk doświadczenia zawodowego

………………….. ………………..

Sporządził zatwierdził

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

....................................... ………………………..

Pieczątka Wykonawcy, (miejscowość, data )

(nazwa, adres, tel, fax)

Gmina Świątki

Światki 87

11-008 Świątki

OFERTA CENOWA

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”

 

oferuje wykonanie w/w

zadania zgodnie z wymogami przedstawionymi w zaproszeniu do złożenia propozycji

cenowej za kwotę w wysokości :

brutto: ……………… zł (słownie ………………………………………………

...………………………………………………………………………………….)

Planowany termin realizacji zamówienia to 30 dni od daty podpisania umowy (31.10.2012r.).

Oświadczam że:

Posiadam niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zadania będącego przedmiotem

zamówienia.

 

 

 

…………………………............

( podpis i pieczątka Wykonawcy )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

 

.....................................

.....................................

.....................................

.....................................

…………………………..

Pieczątka Wykonawcy,

(miejscowość, data )

(nazwa, adres, tel., fax.)

Doświadczenie

Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia na usługę Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” z oczyszczalni ścieków w Świątkach

 

 

Nazwa Zamawiającego

Data wykonania (od-do, w formie dd.mm.rrrr)

Wartość usługi
 i jej wielkość

Przedmiot usługi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do wykazu jak wyżej Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

 

…………………………............

( podpis i pieczątka Wykonawcy )