Zapytanie ofertowe
na „Usunięcie i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art.4 pkt 8
ustawy).
1. Beneficjent (Zamawiający):
Gmina Świątki
Światki 87
11-008 Świątki
tel.: (+48 89) 616 98 83, 616 98 90, 616 92 31, 616 92 32
fax: (+48 89) 616 98 22,
http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
e-mail: z.wojtera@swiatki.com.pl
2 .Przedmiot zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”
- Usunięcie wilgotnych osadów ściekowych z poletka osuszającego o wymiarach 26m x16m x 1,3m.
Ilość zalegającego osadu zagęszczonego wynosi 26m x 16m x 0,6m = 249,6 m3
- Usunięcie piasku ze zbiornika retencyjnego o wymiarach 7m x 7m x 3,5m.
Ilość zalegającego piasku w zbiorniku wynosi 7m x 7m x 0,8m = 39,2 m3
2.2. Szczegółowy zakres zamówienia
Usługa obejmuje:
a. Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego i piasku, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu);
b. wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków w Świątkach będzie rozpoczęty nie później niż 7 dni od podpisania umowy;
c. Wykonawca zapewni ładowarkę z wagą do załadunku osadu;
d. Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z oczyszczalni w Świątkach odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji.
Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków
3. Wymagany termin realizacji zadania :
30 dni od podpisania umowy o wykonanie zadania,
4. Wybór Wykonawcy
Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się kryterium :
Cena 100 %,
Wybrany zostanie wykonawca, który zaoferuje najniższa cenę za realizacje zamówienia.
5. Wymagane dokumenty
Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty :
a) formularz propozycji w/g załączonego wzoru,
b) kserokopia aktualnego wpisu dla prowadzonej działalności lub odpis z KRS sadowego,
jeśli dotyczy,
c) udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie świadczenia usług o podobnym
charakterze Usługi należy wypisać zgodnie z załącznikiem nr 2.
dokumenty i oferta przekazana e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
6.1. W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi określona w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT , jeśli dotyczy.
6.2. Cena podana przez Wykonawcę jest cena brutto obowiązująca przez okres umowy i nie
będzie podlegała zmianie. Podana cena zawiera wszystkie podatki, opłaty i koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
6.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej :
7.1. Propozycje cenowa należy przekazać w terminie do dnia 10.06. 2013r. do godz. 15:00 e-mailem na adres z.wojtera@swiatki.com.pl; urzadgminy@swiatki.nowoczesnagmina.pl
lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki
Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na sporządzenie ROS”
7.2. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej pozostanie
bez otwierania. Oferta niespełniająca wymagań zamawiającego
podanych w zapytaniu zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie, o czym wykonawca
zostanie poinformowany.
7.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycje
przed terminem upływu jej składania.
7.4. Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana wykonawcom, którzy złożyli
oferty oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Umowa z wybranym
wykonawca zostanie podpisana w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W
przypadku odmowy zawarcia umowy przez wybranego wykonawcę Zamawiający wybierze
następną w kolejności najkorzystniejsza ofertę.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez
podania przyczyny oraz unieważnienie postępowania w przypadku, gdy
zaproponowana cena przekroczy kwotę, jaka zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
9. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami jest :
Andrzej Jegliński tel. 509222032
W załączeniu :
- druk dla oferty cenowej.
- druk doświadczenia zawodowego
………………….. ………………..
Sporządził zatwierdził
Załącznik nr 1
....................................... ………………………..
Pieczątka Wykonawcy, (miejscowość, data )
(nazwa, adres, tel, fax)
Gmina Świątki
Światki 87
11-008 Świątki
OFERTA CENOWA
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach”
oferuje wykonanie w/w
zadania zgodnie z wymogami przedstawionymi w zaproszeniu do złożenia propozycji
cenowej za kwotę w wysokości :
brutto: ……………… zł (słownie ………………………………………………
...………………………………………………………………………………….)
Planowany termin realizacji zamówienia to 30 dni od daty podpisania umowy (31.10.2012r.).
Oświadczam że:
Posiadam niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zadania będącego przedmiotem
zamówienia.
…………………………............
( podpis i pieczątka Wykonawcy )
Załącznik nr 2
.....................................
.....................................
.....................................
.....................................
…………………………..
Pieczątka Wykonawcy,
(miejscowość, data )
(nazwa, adres, tel., fax.)
Doświadczenie
Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia na usługę „Usunięcia i zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Świątkach” z oczyszczalni ścieków w Świątkach
Nazwa Zamawiającego |
Data wykonania (od-do, w formie dd.mm.rrrr) |
Wartość usługi i jej wielkość |
Przedmiot usługi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do wykazu jak wyżej Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
…………………………............
( podpis i pieczątka Wykonawcy )