II ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych: do projektu "Wesołe przedszkolaki w Gminie Świątki"
Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie remontu i adaptacji pomieszczenia do nauki oraz pomieszczenia W-C w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach,
11-008 Świątki 34
Wartość zamówienia – poniżej 14 tys. euro.
Zamawiający:
Gmina Świątki,
Świątki 87 ,
11-008 Świątki
dane: REGON 510743203 NIP 739-34-67-507
Zaproszenie do składania ofert
Wójt Gminy w Świątkach zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na remont pomieszczeń w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, 11-008 Świątki 34
- Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest na wykonanie remontu i adaptacji pomieszczenia do nauki oraz pomieszczenia W-C w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach,
Powierzchnia całkowita do malowania 102,83 m2
Pomieszczenie do nauki
wymiary sali
4,80 m - szerokość
8 m - długość
2,30 m - wysokość
Powierzchnia ścian – 58,88 m2
Powierzchnia sufitu – 38,40 m2
Malowanie farbą olejną – 39,00 m2
Malowanie farbą emulsyjną - 58,88 m2
Oraz pomieszczenia W-C
wymiary W-C
0,97 m - szerokość
1,60 m - długość
wymiary umywalni
1,45 m - szerokość
2,35 m - długość
Powierzchnia sufitu – 4,95m2
Malowanie farbą emulsyjną - 4,95 m2
Zakup i montaż:
- umywalka dla dzieci w wieku 3-4 lata
- miska ustępowa dla dzieci w wieku 3-4 lata
- deska sedesowa do w/w miski ustępowej
- akcesoria drobne do montażu w/w urządzeń sanitarnych
Remont obejmuje:
a) uzupełnienie ubytków, usunięcie spękań, zacieków ( użycie zaprawy tynkarskiej i przetarcie spękań gipsem )
Malowanie obejmuje:
a) dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową, wewnętrzną w kolorze białym;
b) dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną akrylową, wewnętrzną ( kolor farby podlega uzgodnieniu z koordynatorem projektu);
Ponadto prace obejmują:
a) przesunięcie mebli znajdujących się w pomieszczeniach i pomalowania za nimi;
b/ przeniesienie przed malowaniem znajdujących się przedmiotów w pomieszczeniach;
c/ zabezpieczenie foliami mebli, drzwi, okien oraz rolet w oknach, podłogi z demontażem list przypodłogowych itp.
2. Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
3. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.
4. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury.
5. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 7.00 do 20.00.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni
pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy.
7. Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy.
9. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół z odbioru robót.
10. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
a. nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia , wyznaczając termin usunięcia wad.
b. uniemożliwiające użytkowanie remontowych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
11. Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 1 sierpnia 2013r.
12. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
14. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
15. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
16. Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
17. Termin składania ofert upływa dnia 11 lipca 2013 r. o godz.10,00 w sekretariacie Gminy Świątki, Świątki 87 , 11-008 Świątki
18. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą, w formie e-mail z.wojtera@swiatki.pl lub faxem pod numer 896 169 822 .
19. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
20.Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
21. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć aktualny odpis z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Oraz Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej bezpośrednio z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowe informacje w załączniku