II ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych:  do projektu "Wesołe przedszkolaki w Gminie Świątki"

 

Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie remontu i adaptacji  pomieszczenia do nauki oraz pomieszczenia W-C w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach,

11-008 Świątki 34

Wartość zamówienia – poniżej 14 tys. euro.

 

Zamawiający:

Gmina Świątki,

Świątki 87 ,

11-008 Świątki

dane: REGON  510743203  NIP 739-34-67-507

 

Zaproszenie do składania ofert

 

            Wójt Gminy w Świątkach zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na remont pomieszczeń w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, 11-008 Świątki 34

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia :

 Przedmiotem zamówienia jest na wykonanie remontu i adaptacji  pomieszczenia do nauki oraz pomieszczenia W-C w budynku nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach,

Powierzchnia  całkowita do malowania   102,83 m2

Pomieszczenie do nauki

wymiary sali 

4,80 m  -  szerokość

8 m   -  długość

2,30 m  -  wysokość

Powierzchnia ścian – 58,88 m2

Powierzchnia sufitu – 38,40 m2

Malowanie farbą olejną  – 39,00 m2

Malowanie farbą emulsyjną  -  58,88 m2

Oraz pomieszczenia W-C

wymiary W-C 

0,97 m  -  szerokość

1,60 m   -  długość

wymiary umywalni

1,45 m  -  szerokość

2,35 m   -  długość

Powierzchnia sufitu – 4,95m2

Malowanie farbą emulsyjną  -  4,95 m2

Zakup i montaż:

- umywalka dla dzieci w wieku 3-4 lata

- miska ustępowa dla  dzieci w wieku 3-4 lata

- deska sedesowa do w/w miski ustępowej

- akcesoria drobne do montażu w/w urządzeń sanitarnych

Remont obejmuje:

a)  uzupełnienie ubytków, usunięcie spękań, zacieków ( użycie zaprawy tynkarskiej i przetarcie spękań gipsem )

Malowanie obejmuje:

a) dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną akrylową, wewnętrzną w kolorze białym;

b) dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną akrylową, wewnętrzną ( kolor farby podlega uzgodnieniu z koordynatorem projektu);

Ponadto prace obejmują:

a) przesunięcie mebli znajdujących się w pomieszczeniach i pomalowania za nimi;

b/ przeniesienie przed malowaniem znajdujących się przedmiotów w pomieszczeniach;

c/ zabezpieczenie foliami mebli, drzwi, okien oraz rolet w oknach, podłogi z demontażem list przypodłogowych itp.
2. Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.

3. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom.

4. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury.
5. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy pomieszczenia do remontu w dni robocze w godzinach od 7.00 do 20.00.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni
pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy.
7. Wykonawca dołączy do oferty wyceniony przedmiar robót według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone w przedmiarze robót za prawidłowe i terminowe wykonanie umowy.
9. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół z odbioru robót.
10. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:

a.       nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia , wyznaczając termin usunięcia wad.

b.      uniemożliwiające użytkowanie remontowych pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.


11.
Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 1 sierpnia 2013r.

12. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem  oferty.

13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.

14. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

15. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

16. Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.

17. Termin składania ofert upływa dnia 11 lipca 2013 r. o godz.10,00 w sekretariacie Gminy Świątki, Świątki 87 , 11-008 Świątki

18. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą, w formie e-mail z.wojtera@swiatki.pl lub faxem pod numer 896 169 822 .

 

19. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

20.Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
W zawiadomieniu    wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

21. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć aktualny odpis z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Oraz Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej bezpośrednio  z przedmiotem zamówienia.

 

 Szczegółowe informacje w załączniku