
Zapytanie ofertowe na meble i wyposażenie do Świetlicy
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych: do projektu realizowanego w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”
„Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”
Zapraszam do złożenia oferty na
Wartość zamówienia – poniżej 14 tys. euro.
Zamawiający:
Gmina Świątki,
Świątki 87 ,
11-008 Świątki
dane: REGON 510743203 NIP 739-34-67-507
Zaproszenie do składania ofert
Wójt Gminy w Świątkach zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”
- Opis przedmiotu zamówienia :
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego wyposażenia i mebli do świetlicy w Kwiecewie. Poniższe ceny mają obejmować także transport oraz rozładowanie.
Lp. |
Nazwa produktu/towaru** |
Parametr(y) charakteryzujący(e) przedmiot (przedział mocy, wydajność, pojemność itp.) |
|
Ilość |
Cena jednostkowa netto w zł |
Wartość* netto w zł |
Cena jednostkowa* brutto w zł |
Wartość brutto w zł |
Jedn. miary | ||||||||
| ||||||||
1) 2 |
Biurko komputerowe |
jedno osobowe |
szt. |
6 |
|
|
|
|
2) 3 |
Krzesło do biurka komputerowego |
tapicerowane regulowane |
szt. |
6 |
|
|
|
|
3) 4 |
Stół świetlicowy |
4 osobowy |
szt. |
5 |
|
|
|
|
4) . |
Krzesło tapicerowane świetlicowe |
tapicerowane metalowe |
szt. |
50 |
|
|
|
|
5) 6 |
Zestaw mebli Kuchennych |
(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne) |
kpl. |
1 |
|
|
|
|
6) 7 |
Kuchnia gazowa |
4 palnikowa |
szt. |
1 |
|
|
|
|
7) |
Kuchenka Mikrofalowa |
1000 W |
szt. |
1 |
|
|
|
|
8) 8 |
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
2. Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 1 sierpnia 2013r.
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.
5. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
6. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
7. Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
8. Termin składania ofert upływa dnia 15 lipca 2013 r. o godz.10,00 w sekretariacie Gminy Świątki, Świątki 87 , 11-008 Świątki
9. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą, w formie e-mail z.wojtera@swiatki.com.pl; oswiata@swiatki.com.pl lub faxem pod numer 896 169 822 .
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
OFERTA
Przedmiot oferty :
Oferta na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”
Zamawiający:
Gmina Świątki,
Świątki 87 ,
11-008 Świątki
dane: REGON 510743203 NIP 739-34-67-507
Wykonawca :
.......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................
tel. ..................................................... fax. .......................................................
REGON .............................................. NIP .........................................................
www .................................................... e-mail ......................................................
My niżej podpisani :
1. SKŁADAMY OFERTĘ na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”
2. OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi Materiały Oferty i akceptujemy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
3. OFERUJEMY wykonanie zamówienia:
1/ Wykonamy Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”,
za kwotę…………........ PLN brutto
z tego : VAT ............%.
kwota ........................ PLN netto
4.UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez okres wskazany w zapytaniu ofertowym tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5.OŚWIADCZAMY, że zawarty w Zapytaniu ofertowym wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6.OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących złożonej oferty są:…………………………………………………...................
7. OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.
8.ZAŁĄCZNIKI:(sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami Zapytania ofertowego) stanowią integralna cześć naszej oferty.
9.WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia i dokumenty:
1/ formularz cenowy - wzór załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. .
…............................ dnia ….......................................
…...................................................................
Podpisy i pieczątki osób uprawnionych
do występowania w imieniu Wykonawcy
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Formularz Cenowy
- wyposażenie
Lp. |
Nazwa produktu/towaru** |
Parametr(y) charakteryzujący(e) przedmiot (przedział mocy, wydajność, pojemność itp.) |
|
Ilość |
Cena jednostkowa netto w zł |
Wartość* netto w zł |
Cena jednostkowa* brutto w zł |
Wartość brutto w zł |
Jedn. miary | ||||||||
| ||||||||
1. 2 |
Biurko komputerowe |
jedno osobowe |
szt. |
6 |
|
|
|
|
2. 3 |
Krzesło do biurka komputerowego |
tapicerowane regulowane |
szt. |
6 |
|
|
|
|
3. 4 |
Stół świetlicowy |
4 osobowy |
szt. |
5 |
|
|
|
|
4. . |
Krzesło tapicerowane świetlicowe |
tapicerowane metalowe |
szt. |
50 |
|
|
|
|
5. 6 |
Zestaw mebli Kuchennych |
(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne) |
kpl. |
1 |
|
|
|
|
6. 7 |
Kuchnia gazowa |
4 palnikowa |
szt. |
1 |
|
|
|
|
7. |
Kuchenka Mikrofalowa |
1000 W |
szt. |
1 |
|
|
|
|
8. 8 |
Razem |
|
|
|
|
|
|
|
…............................ dnia ….......................................
…...................................................................
Podpisy i pieczątki osób uprawnionych
do występowania w imieniu Wykonawcy
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
UMOWA Nr …..........................
zawarta w dniu …......................................................................... w Świątkach pomiędzy:
Gminą Świątki zwaną
w dalszej części umowy Zamawiającym, reprezentowana przez:
Wójta Gminy Świątki - Janusza Sypiańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Dobrosławy Sztajnborn
z jednej strony,
a
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
zwaną dalej Wykonawcą.
Strony ustalają, co następuje:
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”
2.Dostawa obejmuje dostawę:
Biurko komputerowe |
jedno osobowe |
szt. |
6 |
Krzesło do biurka komputerowego |
tapicerowane regulowane |
szt. |
6 |
Stół świetlicowy |
4 osobowy |
szt. |
5 |
Krzesło tapicerowane świetlicowe |
tapicerowane metalowe |
szt. |
50 |
Zestaw mebli Kuchennych |
(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne) |
kpl. |
1 |
Kuchnia gazowa |
4 palnikowa |
szt. |
1 |
Kuchenka Mikrofalowa |
1000 W |
szt. |
1 |
§ 2
1. Termin rozpoczęcia .......... (dostaw, usług lub robót) będących przedmiotem umowy: od dnia podpisania umowy
2. Termin zakończenia .......... (dostaw, usług lub robót) będących przedmiotem umowy: ............................................ r.
§ 3
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ustalone w oparciu o ofertę za. nr 1(wpisać odpowiedni rodzaj dokumentu ustalającego wysokość wynagrodzenia)
nie przekroczy: kwoty netto: ............................................
plus podatek VAT: ............................................
co łącznie stanowi kwotę brutto: ............................................
słownie złotych:..........................................................................................................................
§ 4
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa § 3, rozliczane będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (zgodnej z bezusterkowym protokołem odbioru).
2. Wynagrodzenie, o których mowa w ust 1, stanowić będzie wynik iloczynu ilości towaru i cen jednostkowych.
3. Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie 14 dni licząc od daty jej doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie datę polecenia przelewu pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ...........................................................................
§ 5
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 5. % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy, za każdy dzień zwłoki,
b) za spowodowanie przerwy w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy, za każdy dzień przerwy,
c) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20. % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy.
2. Wykonawca oświadcza, iż upoważnia Zamawiającego do potrącenia z należnego mu wynagrodzenia kar umownych naliczonych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody
§ 6
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia sprzedaży przedmiotu umowy.
§ 7
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby zamawiającego.
§ 8
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca : Zamawiający :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Wojtera Zbigniew |
Data utworzenia: | 2013-07-09 14:05:33 |
Wprowadził do systemu: | Wojtera Zbigniew |
Data wprowadzenia: | 2013-07-09 14:05:54 |
Opublikował: | Wojtera Zbigniew |
Data publikacji: | 2013-07-09 14:08:57 |
Ostatnia zmiana: | 2013-07-17 14:34:07 |
Ilość wyświetleń: | 3531 |