ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usług/robót budowlanych:  do projektu realizowanego  w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”

„Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”

 

Zapraszam do złożenia oferty na

Wartość zamówienia – poniżej 14 tys. euro.

Zamawiający:

Gmina Świątki,

Świątki 87 ,

11-008 Świątki

dane: REGON  510743203  NIP 739-34-67-507

 

Zaproszenie do składania ofert

 

            Wójt Gminy w Świątkach zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia :

a.        Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego wyposażenia i mebli do świetlicy w Kwiecewie. Poniższe ceny mają obejmować także transport oraz rozładowanie.

Lp.

Nazwa produktu/towaru**

Parametr(y) charakteryzujący(e) przedmiot (przedział mocy, wydajność, pojemność itp.)

 

Ilość

Cena jednostkowa netto

w zł

Wartość* netto                  w zł

Cena jednostkowa*

brutto           w zł

Wartość

brutto                   w zł

Jedn. miary

 

1)                   2

Biurko komputerowe

jedno osobowe

szt.

6

 

 

 

 

2)                   3

Krzesło do biurka komputerowego

tapicerowane regulowane

szt.

6

 

 

 

 

3)                   4

Stół świetlicowy

4 osobowy

szt.

5

 

 

 

 

4)                   .

Krzesło tapicerowane świetlicowe

tapicerowane metalowe

szt.

50

 

 

 

 

5)                   6

Zestaw mebli Kuchennych

(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne)

kpl.

1

 

 

 

 

6)                   7

Kuchnia gazowa

4 palnikowa

szt.

1

 

 

 

 

7)                    

Kuchenka Mikrofalowa

1000 W

szt.

1

 

 

 

 

8)                   8

Razem

 

 

 

 

 

 

 

2.      Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do 1 sierpnia 2013r.

3.      Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto.

5.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

6.      Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

7.      Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.

8.      Termin składania ofert upływa dnia 15 lipca 2013 r. o godz.10,00 w sekretariacie Gminy Świątki, Świątki 87 , 11-008 Świątki

9.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą, w formie e-mail z.wojtera@swiatki.com.pl; oswiata@swiatki.com.pl  lub faxem pod numer 896 169 822 .

 

10.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

11.  Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

OFERTA

 

Przedmiot oferty :

 

Oferta na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”

 

Zamawiający:

 

Gmina Świątki,

Świątki 87 ,

11-008 Świątki

dane: REGON  510743203  NIP 739-34-67-507

Wykonawca :

.......................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

tel.     .....................................................       fax.   .......................................................

REGON  ..............................................        NIP .........................................................

www ....................................................        e-mail ......................................................

My niżej podpisani :

1.      SKŁADAMY OFERTĘ na Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”

 

2.      OŚWIADCZAMY, że zapoznaliśmy się z ofertą oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi Materiały Oferty i akceptujemy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.                           

 

 

 

 

 

 

3.      OFERUJEMY wykonanie zamówienia:

 1/ Wykonamy Dostawę wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”,

za kwotę…………........   PLN  brutto

z tego :    VAT ............%. 

kwota ........................    PLN netto      

4.UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez okres wskazany w zapytaniu ofertowym tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5.OŚWIADCZAMY, że zawarty w Zapytaniu ofertowym wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

6.OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI z naszej strony do udzielania wszelkich wyjaśnień  dotyczących złożonej oferty są:…………………………………………………...................

 

7. OFERTĘ niniejszą składamy na……….. kolejno ponumerowanych stronach.

 

8.ZAŁĄCZNIKI:(sporządzone i podpisane zgodnie z wymaganiami Zapytania ofertowego) stanowią integralna cześć naszej oferty.

 

9.WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia i dokumenty:

 

1/ formularz cenowy -  wzór załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. .

 

 

 

 

 

 

 

…............................ dnia ….......................................

 

 

 

 

                                                                    …...................................................................

                                                                        Podpisy i pieczątki osób uprawnionych

                                                                       do występowania w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

Formularz Cenowy

 

  1. wyposażenie

Lp.

Nazwa produktu/towaru**

Parametr(y) charakteryzujący(e) przedmiot (przedział mocy, wydajność, pojemność itp.)

 

Ilość

Cena jednostkowa netto

w zł

Wartość* netto                  w zł

Cena jednostkowa*

brutto           w zł

Wartość

brutto                   w zł

Jedn. miary

 

1.                                            2

Biurko komputerowe

jedno osobowe

szt.

6

 

 

 

 

2.                                            3

Krzesło do biurka komputerowego

tapicerowane regulowane

szt.

6

 

 

 

 

3.                                            4

Stół świetlicowy

4 osobowy

szt.

5

 

 

 

 

4.                                            .

Krzesło tapicerowane świetlicowe

tapicerowane metalowe

szt.

50

 

 

 

 

5.                                            6

Zestaw mebli Kuchennych

(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne)

kpl.

1

 

 

 

 

6.                                            7

Kuchnia gazowa

4 palnikowa

szt.

1

 

 

 

 

7.                                             

Kuchenka Mikrofalowa

1000 W

szt.

1

 

 

 

 

8.                                            8

Razem

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

…............................ dnia ….......................................

 

 

 

 

                                                                    …...................................................................

                                                                        Podpisy i pieczątki osób uprawnionych

                                                                       do występowania w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 3 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

 

 

UMOWA   Nr …..........................

 

 

zawarta w dniu …......................................................................... w Świątkach pomiędzy:

 

Gminą Świątki  zwaną

w dalszej części umowy Zamawiającym, reprezentowana przez:

Wójta Gminy Świątki  - Janusza Sypiańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Dobrosławy Sztajnborn

z jednej strony,

a

…...................................................................................................................................................

 

…...................................................................................................................................................

 

…...................................................................................................................................................

 

zwaną dalej Wykonawcą.

 

 

Strony ustalają, co następuje:

§  1

 

 

1. Przedmiotem umowy jest Dostawa wyposażenia i mebli do Świetlicy wiejskiej w Kwiecewie w związku z prowadzonym projektem „Przebudowa świetlicy wiejskiej oraz dobudowa sali komputerowej w Kwiecewie wraz z wyposażeniem, gmina Świątki”

2.Dostawa obejmuje dostawę:

Biurko komputerowe

jedno osobowe

szt.

6

Krzesło do biurka komputerowego

tapicerowane regulowane

szt.

6

Stół świetlicowy

4 osobowy

szt.

5

Krzesło tapicerowane świetlicowe

tapicerowane metalowe

szt.

50

Zestaw mebli Kuchennych

(4 szafki wiszące górne + 4 szafki stojące dolne)

kpl.

1

Kuchnia gazowa

4 palnikowa

szt.

1

Kuchenka Mikrofalowa

1000 W

szt.

1

 

§  2

1.      Termin rozpoczęcia ..........  (dostaw, usług lub robót) będących przedmiotem umowy:  od dnia podpisania umowy

2.      Termin zakończenia .......... (dostaw, usług lub robót) będących przedmiotem umowy: ............................................ r.     

§ 3

Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ustalone w oparciu o ofertę za. nr 1(wpisać odpowiedni rodzaj dokumentu ustalającego wysokość wynagrodzenia)

nie przekroczy: kwoty netto:                    ............................................

plus podatek VAT:                       ............................................

co łącznie stanowi kwotę brutto:     ............................................

słownie złotych:..........................................................................................................................

 

§ 4

1.    Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa § 3, rozliczane będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (zgodnej z bezusterkowym protokołem odbioru).

2.    Wynagrodzenie, o których mowa w ust 1, stanowić będzie wynik iloczynu ilości towaru i cen jednostkowych.

3.    Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie 14 dni licząc od daty jej doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie datę polecenia przelewu  pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

4.    Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ...........................................................................

§ 5

1.     Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)     za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 5. % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy, za każdy dzień zwłoki,

b)    za spowodowanie przerwy w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy, za każdy dzień przerwy,

c)     z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy                           -  w wysokości 20. % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy.

2.     Wykonawca oświadcza, iż upoważnia Zamawiającego do potrącenia z należnego mu wynagrodzenia kar umownych naliczonych przez Zamawiającego.

3.     Zamawiający zastrzega sobie prawo odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody

§ 6

Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia sprzedaży przedmiotu umowy.

§ 7

3.   W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu   cywilnego. 

4.   Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 

Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby zamawiającego.

§ 8

 

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

Wykonawca :                                                                        Zamawiający :