Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świątkach ogłasza nabór na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych zatrudnionego w ramach projektu systemowego

 „Program aktywizacji społeczno – zawodowej w gminie Świątki”



1. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach Świątki 87 11-008 Świątki



2. Forma zatrudnienia:

Specjalista ds. zamówień publicznych – praca wykonywana na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenie) w ramach realizacji projektu systemowego pt. „Program aktywizacji społeczno – zawodowej w gminie Świątki” Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

3. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:

·  obywatelstwo polskie

·  wykształcenie wyższe

·  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych

· znajomość przepisów: Ustawa o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych

· samodzielność i dobra organizacja pracy

· umiejętność negocjacji

4. Zakres działań:


 · przygotowywanie oraz przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych,

·  sporządzanie umów o zamówienie publiczne,

·  udział w pracach komisji przetargowej,

·  prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),

·  ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne)

·  udział w opracowywaniu wzorów dokumentacji stosowanych w Dziale Zamówień Publicznych.

 5. Wymagane dokumenty:


 · aktualne CV

·  list motywacyjny

· kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

· oświadczenie o niekaralności następującej treści:


„Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.

Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 14580).

·        oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:


„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych na rzecz realizacji projektu systemowego pt „ Program aktywizacji społeczno – zawodowej w gminie Świątki”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”


 6. Miejsce i termin składania dokumentów:


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 15.01.2014 r.  na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach, Świątki 87 11-008 Świątki z dopiskiem: „specjalista ds. zamówień publicznych”.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świątkach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń GOPS w Świątkach.