Zamawiający:
Gmina Świątki , Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6169883, 6169890

Tytuł przetargu:
Rozbudowa i modernizacja budynku użyteczności publicznej świetlicy wiejskiej w Skolitach

CPV:
45.45.30.00-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
" III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
" III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku tj: wykazu robót budowlanych wzór załącznik nr 6 do specyfikacji i załączonych dowodów o których mowa w §1 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Poświadczenia. Wykażą się robotami zrealizowanymi w ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia opisanym w pkt 3 SIWZ o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 500 000,00 złotych - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
" III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.
" III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w załącznikach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku tj: Oświadczenie, że osoby, które będą odpowiedzialne za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia załącznik nr 7- zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
" III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna powinna opiewac na wartość co najmniej równą wartości robót wymaganych jako doświadczenie wykonawcy dla zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
" potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
" wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
" wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
" oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
" opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
" opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
" oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
" aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
" wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
" nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
" lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
" inne dokumenty
Wykaz zrealizowanych zamówień (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) Poświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót


Termin realizacji:
31-08-2014

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera, Barbara Wasilewska

Miejsce składania ofert:
osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Świątki lub pocztą na adres: Urząd Gminy Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki.

Oferty można składać do:
2014-01-29 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2014-01-29 godz: 11:05

Miejsce otwarcia ofert:
w Urzędu Gminy Świątki l Świątki 87, 11-008 Świątki.
sala narad


Kryteria wyboru:
Oferty oceniane będą na podstawie niżej wymienionych kryteriów
cena ofertowa waga 100%

cena oferowana minimalna netto
Ocena = ---------------------------------------------------------- x W x 100 pkt
cena badanej oferty netto

W- waga % czynnika kryterium ceny ofertowej
10.2 Oceny dokonywać będzie komisja przetargowa.
10.3 Wygrywającym przetarg będzie wykonawca, którego oferta otrzyma najwyższa ocenę punktowa
przy spełnieniu wszystkich warunków zawartych w niniejszej specyfikacji.


Wadium:
10 000,00 zł

Uwagi:
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych słownie Dziesięć tysięcy złotych Wadium może być wnoszone w następującej formie w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi zachowywać ważność przez okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego konto WBS oddz Świątki 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 Suma wadium winna znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 29-01-2014 do godz. 11:00. Przelew bankowy winien zawierać konto Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium oraz nazwę przedmiotu zamówienia. w pozostałych formach oryginał należy złożyć w Urzędzie Gminy w Świątkach pokój nr 15 Skarbnik Gminy do dnia 29-01-2014 godz. 11:00, a kopię dołączyć do oferty. gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, powinna spełniać co najmniej następujące wymogi ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Świątki, określać kwotę gwarantowaną w złotych ustaloną w SIWZ, określać termin ważności gwarancji wynikający z SIWZ, określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją wynikającą z SIWZ, zawierać zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia lub spółka osobowa, wówczas w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej, dokumenty te winny wskazywać nazwę wszystkich Wykonawców, wskazanie gwaranta, wskazanie jego siedziby oraz wszystkich warunków określonych w punkcie 13.2. SIWZ.


Firmy uczestniczące