Zamawiajacy:
Gmina Świątki, 11-008 Świątki 87, telefon 0 89 616 98 83, fax. 0 89 616 98 22

Tytul przetargu:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami P-1,P-2,P-3 Kwiecewo -Drzazgi-Jankowo-Świątki


Lokalizacja - Kwiecewo-Drzazgi-Jankowo-Świątki, Gmina Świątki, pow. Olsztyński, woj. Warmińsko-Mazurskie, Polska


PKWIU:


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 60.000 euro

Warunki:
WARUNKI UCZESTNICTWA
Dostępność i zasada pochodzenia
W przetargu mogą brać udział na tych samych warunkach wszystkie osoby fizyczne i prawne [uczestnicząc albo indywidualnie albo ich grupy (konsorcja)] z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz z krajów i obszarów regionów objętych i/lub dopuszczonych na mocy Rozporządzenia lub innych aktów prawnych mających zastosowanie do programu, z którego finansowana jest umowa (patrz również pozycja 21). Wszystkie towary objęte umową musza pochodzić z ww. krajów.
Podstawa do wyłączenia z udziału w przetargach
Uczestnicy przetargu muszą dostarczyć oświadczenie, iż nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w Instrukcji dla Uczestników Przetargu pkt. 3.3., 3.5., 3.6. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót.
Składanie fałszywych informacji i dokumentów będzie podlegało sankcjom prawnym określonym w polskich przepisach prawnych.
Liczba zgłoszeń
Uczestnicy Przetargu (włączając firmy w obrębie tej samej grupy prawnej /konsorcja/, włączając innych członków tego samego konsorcjum oraz podwykonawców) mogą złożyć tylko jedną ofertę na całość zadania. Uczestnik Przetargu może oświadczyć, zadeklarować w swojej ofercie rabat w przypadku gdy jego oferta zostanie zaakceptowana. Uczestnicy Przetargu nie mogą dodatkowo składać oferty na propozycje alternatywne.
Gwarancja przetargowa
Uczestnicy Przetargu muszą dostarczyć gwarancję przetargową w kwocie 30 000,00 PLN w chwili przedłożenia swoich ofert. Ta gwarancja będzie zwrócona Uczestnikom Przetargu, których oferty będą odrzucone w chwili zakończenia procedury przetargowej a zwycięzcy - po podpisaniu umowy przez obie strony.
Gwarancja wykonania
Zwycięzca Przetargu w chwili podpisywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia gwarancji wykonawczej stanowiącej maksymalnie 10% wartości umowy w PLN. Gwarancja ta musi być dostarczona w okresie 30 dni od otrzymania przez uczestnika przetargu umowy podpisanej przez Stronę Zamawiającą. Jeżeli wybrany Uczestnik Przetargu nie dostarczy takiej gwarancji w wymaganym terminie, umowa zostanie unieważniona, a nowa umowa może zostać przygotowana i wysłana do uczestnika przetargu, który złożył następna w kolejności najbardziej korzystną ekonomicznie, zgodną z wymaganiami ofertę przetargową.
Spotkanie informacyjne i/lub wizyta w terenie

Żadne spotkanie nie jest planowane
Ważność przetargu
Oferty muszą pozostać ważne przez okres 90 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert
Ostateczny termin zakończenia robót
1 lipca 2004 roku


Termin realizacji:
2004-07-30

Osoba odpowiedzialna:
Wasilewska Barbara i Wojtera Zbigniew

Miejsce skladania ofert:
Ostateczny termin składania ofert
Godz. 12.00 czasu lokalnego, w dniu 2004-03-10 Urząd Gminy Świątki, 11-008 Świątki 87 sekretariat
Każda oferta złożona po tym terminie nie będzie rozpatrywana.


Oferty mozna skladac do:
2004-03-10 godz: 12:00

Otwarcie ofert:
2004-03-10 godz: 12:15

Kryteria wyboru:
KRYTERIA WYBORU UCZESTNIKÓW PRZETARGU I ZAWIERANIA UMÓW
Kryteria wyboru uczestników przetargu
Kryteria określone są w dokumentacji przetargowej.
Kryteria zawierania umów
Cena


Wadium:
30000zł

Uwagi:
termin zakończenia robót budowlano montażowych do 2004.07.01
termin uzyskanioa pozwolenia na użytkowanie do 2004.07.30

Sposób otrzymywania dokumentacji przetargowej
Dokumentacja przetargowa jest dostępna w siedzibie Strony Zamawiającej - Gmina Świątki 11-008 Świątki 87, za odpłatnością w kwocie 150 + podatek 22% =183 PLN, która nie zawiera kosztów przesyłki kurierskiej. Jest również możliwa do odebrania w siedzibie Strony Zamawiającej. Oferty muszą być przedstawione na standardowych formularzach przetargowych, załączonych w dokumentacji przetargowej, której format i instrukcje muszą być ściśle przestrzegane .
Uczestnicy Przetargu powinni kierować swoje pytania dotyczące przetargu w formie pisemnej do Gminy Świątki 11-008 Świątki 87, umieszczając numer ogłoszenia podany w pozycji 1., przynajmniej na 21 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert podanym w pozycji 19. Strona Zamawiająca zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników przetargu przynajmniej 11 dni przed upływem ostatecznego terminu składania

Numer ogłoszenia
OR14/700/00998/03
Procedura
Przetarg nieograniczony - lokalny
Program
SAPARD
Finansowanie
Budżet Gminy, Roczna Umowa Finansowa 2001/2002/2003, Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową, poprzez wydanie promesy zawarcia umowy o pomoc z ARiMR. W przypadku, gdy do czasu rozstrzygnięcia przetargu warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony (tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w ARiMR lub też nie dojdzie do wydania promesy), niniejszy przetarg zostanie obligatoryjnie unieważniony
Strona Zamawiająca
Gmina Świątki, 11-008 Świątki 87, telefon 0 89 616 98 83, fax. 0 89 616 98 22
CHARAKTERYSTYKA UMOWY
Opis umowy
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami P-1,P-2,P-3 Kwiecewo -Drzazgi-Jankowo-Świątki. W skład której wchodzą Kanały grawitacyjne A 200 PCV 3 395 mb, Kanały ciśnieniowe A 110 PE 5 109 mb, Kanały ciśnieniowe A 63 PE 115 mb, Przepompownie szt. 3, Przykanaliki A 200 PCV 1167 mb (32 szt.), Obsługa Geodezyjna Inwestycji
Liczba oraz tytuły poszczególnych partii robót
Nie dotyczy.
Sesja otwarcia ofert
W dniu 2004-03-10, godz.1215 Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, sala narad pokój nr 1
Podstawa prawna
1. Rozporządzenie Rady (WE) nr 1268/99 z 21 czerwca 1999r. o wsparciu Wspólnoty dla działań przedakcesyjnych na rzecz rolnictwa i obszarów wiejskich w krajach kandydujących Europy Środkowej i Wschodniej w okresie przedakcesyjnym.
2. Ustawa z dnia 29 XII 1993 r. o utworzeniu Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( ARiMR) - ( Dz. U. Nr. 1, poz.2 z późn. zm.)
3. Program Operacyjny SAPARD.
4. “Instrukcja w sprawie udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi”, przyjęta przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999 roku.
5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.01.1996 r. w sprawie szczegółowych kierunków działań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz sposobów ich realizacji ( Dz. U. Nr. 16, poz. 82 z późn. zm)




Z UWAGI NA NIE OTRZYMANIE PROMESY PRZETARG ZOSTAŁ UNIEWAŻNIONY, PISMEM WYSŁANYM DO UCZESTNIKÓW PRZETARGU.


Firmy uczestniczace
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe - Handlowe "MEL - KAN" Sp. z O.O. ul.Ossowskiego 26 86-300 Grudziądz
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane "Przem-Gri" Sp. z O.O. Olsztyn ul. Mickiewicza 21/23
Konsorcjum, Zakłąd Gospodarki Komunalnej Dobre Miasto,ul. Olsztyńska 19 i Zakład Usług Wodnych Dobre Miasto, ul. Jeziorańska 18
Konsorcjum, "Sprint" Sp. z O.O. Olsztyn i Firma "Bud-Mont" Sp. z O.O. z siedzibą w Olsztynie na ul.Jagielończyka 26
Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Sp. z O.O. Telkom Warmia Olsztyn 10-434, ul.Kołobrzeska 50