WÓJT GMINY Świątki



OGŁASZA PISEMNY PRZETARG NA SPRZEDAŻ

SAMOCHODU STRAŻACKIEGO FSC Lublin Żuk 156B

I. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Świątki
11-008 Świątki 87
REGON 510743203 NIP 739-34-67-507

II. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Sprzedającego w pok. Nr 1 w dniu 07-10-2015 r.
o godz.12:05, przez komisję powołaną
przez Wójta Gminy Świątki.

III. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd: 
Samochód strażacki można oglądać przy Remizie OSP w Skolitach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 606 875 208

IV. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
1) marka i typ – samochód pożarniczy marki FSC Lublin Żuk 156B,
2) rodzaj pojazdu – samochód specjalny - pożarniczy
3) nr identyfikacyjny nadwozia – 3444450
4) rok prod. -1981
5) Dopuszczalna ładowność – 6 osób
6) Maksymalna masa całkowita – 1500 [kg]
7) Skrzynia biegów- manualna 
8) kolor powłoki lakierowanej kabiny – czerwony
9) rodzaj silnika – z zapłonem iskrowym
10) pojemność – 2120[cm3], układ cylindrów: R-4,
11) Rodzaj i stan ogumienia – rozmiar 6,50x16 zużycie przód 60% tył ^)%
12) przebieg – 33 392 [km] (wg wskazań licznika w dniu oględzin do wyceny)
13) data pierwszej rejestracji – 28.02.1981 r.
14) cena wywoławcza – 3 369,00 zł netto (słownie: trzy tys. trzysta sześćdziesiąt dziewięć złotych) + podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.


V. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
1) imię i nazwisko i adres lub nazwę (firmy) i siedzibę oferenta
2) numer telefonu
3) numer PESEL i NIP oraz w przypadku firm numer REGON
4) oferowaną cenę i warunki jej zapłaty

5) wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 336,90 zł- wpłacone na rachunek Urzędu Gminy w Świątkach nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 lub w kasie Urzędu Gminy w Świątkach najpóźniej do godz. 15:00 w przeddzień przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia. Umowa kupna – sprzedaży pojazdu zostanie sporządzona w ciągu 3 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu, po wpłaceniu pozostałej do zapłacenia kwoty za zakupiony pojazd.

Uchylenie się ustalonego w przetargu nabywcy od zawarcia umowy kupna - sprzedaży, spowoduje odstąpienie sprzedającego i utratę wpłaconego wadium.

Pozostałym uczestnikom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zakończeniu przetargu.

Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.
6) oświadczenie oferenta, że przystępując do przetargu zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu lub, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.


VI. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie najpóźniej do dnia 07-10-2015r. do godz. 12:00 Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Gmina Świątki
11-008 Świątki 87
z dopiskiem „Oferta przetargowa na zakup samochodu strażackiego marki FSC Lublin Żuk 156B – nie otwierać przed 07-10-2015r. godz.12:00” 
2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00-15:00 – w piątki i w godz. 7:00-12:00
3. Okres związania ofertą – 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert

VII. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu
bez wybrania którejkolwiek z ofert.

VIII. Informacje dodatkowe:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty przetargu na konto bankowe Gminy Świątki.
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty
i podpisaniu umowy sprzedaży.


Wójt Gminy Świątki

/-/Sławomir Kowalczyk