Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
: wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Świątki w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r
Numer ogłoszenia: 289530 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


CPV:
90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że posiadają: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Świątki, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) b) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady lub zaświadczenie o wpisie do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, c) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm) w zakresie zbierania odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów, w zakresie zbierania odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na zbieranie odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, d) zaświadczenie (lub inny dokument) o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym), o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonują należycie usługę lub usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie odpadów co najmniej 850 Mg.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że posiadają co najmniej: a) dwa pojazdy specjalistyczne bezpylne (śmieciarka) z funkcją kompaktującą, przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach 60 I - 1100 I, w tym jeden pojazd - śmieciarka na podwoziu dwuosiowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie większej niż 4600 kg o nacisku nie przekraczającym 3,5 tony/oś. b) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) bazę magazynowo - transportową, której wyposażenie oraz sposób funkcjonowania będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w zamówieniu, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: wykażą, że posiadają: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. b) środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne.


Termin realizacji:
od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera , Barbara Wasilewska

Miejsce składania ofert:
09.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Świątkach 11-008 Świątki 87 sekretariat pokój nr 17.

Oferty można składać do:
2015-11-09 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2015-11-09 godz: 11:05

Miejsce otwarcia ofert:
09.11.2015 godzina 11:05, miejsce: Urząd Gminy w Świątkach 11-008 Świątki 87, sala narad pokój nr 1.

Kryteria wyboru:
1 - Cena - 95
2 - termin płatności faktur - 5


Wadium:
8 000,00 zł

Uwagi:
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą tj. od 09 listopada 2015 r do dnia 09 grudnia 2015 r Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej 3) poręczeniach bankowych 4) gwarancjach bankowych 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w WBS oddz. Świątki 47 8857 1025 3001 0000 0101 0001 . 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości złożenia wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć u skarbnika gminy przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 11-008 Świątki , Świątki 87 , pokój nr 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. z treści dokumentu powinno wynikać że wadium jest składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Świątki ZP.271.5.2015 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie otwarcia ofert, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z konsorcjantów.

Firmy uczestniczące