Urząd Gminy Świątki                                                                                                                                                                                                                    Świątki, dnia 08.01.2016 r.
 Świątki, dnia 08.01.2016 r.
Urząd Gminy Świątki                                  
Świątki 87
11-008 Świątki
tel.  89 616-98-83
fax. 89 616 98 22                                                                                                                    
                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                            Wykonawcy

                                 
       ZAPYTANIE OFERTOWE  Dg.271-1.2.2016

o cenę dostaw/  materiałów biurowych, tuszy i tonerów

nie przekracza wyrażonej w złotych polskich
równowartości kwoty 30 tys. euro.


W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz.2164) zwracamy się  z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/  materiałów biurowych, tuszy i tonerów
1. Zamawiający:  Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki  NIP  7393467507
2. Przedmiot  zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87     (wg  zał. nr 1)
3. Termin realizacji zamówienia: rok 2016
4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert
5. Inne istotne warunki zamówienia:
- pełen asortyment
- szybka dostawa asortymentu- do 24 godzin od zamówienia dot. dni roboczych
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:
 Sekretarz Gminy Jarosław Milewski  tel. (89) 616-98-83
 Pani Iwona Orzechowska  - sekretariat, tel. (89) 616-98-83  (89) 616-98-90

7. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl lub dostarczyć osobiście w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe
i papiernicze” do dnia 15.01.2015r do godz. 10:00 - decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urządu Gminy
8. Zapytanie  skierowano faksem lub  mailem, za potwierdzeniem odbioru  oraz  zamieszczono  na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl  i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy  w Świątkach w dniu 15 stycznia 2016r


                                                                


.                                                                            Wójt  Gminy
                                                                                            /-/  Sławomir Kowalczyk