Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
„Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Świątki w okresie od 01-01-2018 do 30-06-2020” Nr sprawy: ROS.271.14.2017

CPV:
60100000-9

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca musi posiadać:
uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób na obszarze obejmującym miejscowości z których prowadzona będzie usługa dowozu.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości porównywalnej z zakresem przedmiotowego zamówienia to jest za kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto;
posiada (własność lub użyczenie na podstawie umowy cywilnoprawnej) co najmniej 4 autobusy o liczbie miejsc 50- wszystkie muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi;
dysponowanie min. 4 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy);
dysponowanie min. 4 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 niniejszej specyfikacji zostaną spełnione wyłącznie jeżeli warunki spełni co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.


Termin realizacji:
od 01-01-2018 do 30-06-2020

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
Urzędzie Gminy w Świątkach w sekretariacie (pokój nr 17)

Oferty można składać do:
2017-12-14 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2017-12-14 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
w Urzędzie Gminy w Świątkach – w Sali Narad pokój nr 1

Kryteria wyboru:
Łączna cena oferowana brutto-60%
Liczba punktów w kryterium cena = najniższa oferowana cena brutto/cena badanej oferty brutto x 60% x 100 pkt
C – punktacja obliczona dla danej oferty według kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
Cn – najniższa cena spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty

Czas podstawienia pojazdu zastępczego-40%
czas podstawienia pojazdu zastępczego – 40% kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
Liczba punktów za czas = najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego/czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej x 40% x 100 pkt
czas podany w minutach


Wadium:
10.000,00 zł

Uwagi:
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
6) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Jonkowie Oddział Świątki Nr konta bankowego: 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 –, z dopiskiem na przelewie: Wadium na „Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Świątki w okresie od 01-01-2018 do 30-06-2020” .
7) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
8) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
5. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


Firmy uczestniczące