Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego
w ramach projektu „Informatyzacja usług publicznych w gminie Świątki” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
: 1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) Część I. Dostawa licencji i wdrożenie
oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych oraz uruchomienie e-usług publicznych: a. Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca (CPeUM) b.
Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c. Modernizacja systemu dziedzinowego
d. Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów e. Wdrożenie elektronicznego
systemu obiegu dokumentów f. Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM g. Wdrożenie
modułu komunikacji dla CPeUM h. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP -
5PD i. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD

2) Część II. Dostawa
oprogramowania i sprzętu informatycznego: a. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera b. Wyposażenie serwerowni – serwerowy system operacyjny - do budowy klastra c. Wyposażenie serwerowni - licencje dostępowe dla serwerowego systemu operacyjnego d.
Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy dyskowej e. Wyposażenie serwerowni - zakup
UPS f. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM g. Wyposażenie serwerowni - zakup
systemu kontroli dostępu do serwerowni h. Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika
sieciowego i. Wyposażenie serwerowni - modernizacja serwerów (zakup pamięci i procesora)
j. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera Dostawa powyższego sprzętu
informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Wymagania dotyczące
okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały
określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.


CPV:

48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48613000-8 Elektroniczne zarządzanie danymi (EZD)
48612000-1 System zarządzania bazą danych
48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
48442000-8 Pakiety oprogramowania do systemów finansowych
48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48422000-2 Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
72262000-9 Usługi rozbudowy oprogramowania
72261000-2 Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72322000-8 Usługi zarządzania danymi
72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72266000-7 Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48170000-0 Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność
48822000-6 Serwery komputerowe
31214100-0 Przełączniki
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30232000-4 Sprzęt peryferyjny
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72420000-5 Usługi w zakresie rozwijania Internetu


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
Dotyczy części I Zamówienia:
a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł;
b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł ;
Dotyczy części II Zamówienia:
a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł ).

3) Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
Dotyczy części I Zamówienia:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jeden, zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki, portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda;
b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych;
co najmniej jedną osoba na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów bądź wdrożeniowców;
co najmniej trzema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających min. 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób;
co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty – posiadającymi min.-2 letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych każda z osób.
Dotyczy części II Zamówienia:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego obejmujące dostawę, instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.


Termin realizacji:
cz. 1 - 180 dni cz. 2 - 60 dni od podpisania umowy

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (pokój nr 17) Sekretariat, nie później niż do godziny 11:00 dnia 25 maja 2018 roku

Oferty można składać do:
2018-05-25 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2018-05-25 godz: 11:10

Miejsce otwarcia ofert:
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25 maja 2018 roku o godz. 11:10 w Urzędzie Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (pokój nr 1) Sala narad

Kryteria wyboru:
1. Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Komisja dokona oceny ofert złożonych na Część I Zamówienia na podstawie poniższych kryteriów:
cena 60% - maksymalnie 60 punktów
okres gwarancji na przedmiot umowy 40% - maksymalnie 40 punktów.
1) Punkty w kryterium „Cena brutto” (C) zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60
Cena oferty badanej

Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) Punkty w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot umowy” (GPU) zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Przedmiotowe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące na przedmiot umowy. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę maksymalnie do 60 miesięcy na przedmiot umowy w następujący sposób:
Gwarancja na okres 24 miesięcy na przedmiot umowy – 0 pkt.
Gwarancja na okres 36 miesięcy na przedmiot umowy – 10 pkt.
Gwarancja na okres 48 miesięcy na przedmiot umowy – 25 pkt.
Gwarancja na okres 60 miesięcy na przedmiot umowy – 40 pkt.
Oferowana przez Wykonawcę gwarancja nie może być krótsza niż 24 miesiące. Przedmiot umowy musi być objęty gwarancją na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ –SOPZ oraz w Załączniku nr 8.1 do SIWZ – Wzór umowy przez cały okres gwarancji, jaki Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcę Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące i zastosuje art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktacje w tym kryterium. W przypadku braku zgody Wykonawcy na poprawę odrzuci ofertę.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ gwarancji poniżej 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Maksymalny okres za jaki Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot umowy” wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za okres 60 miesięcy.
3) Za najkorzystniejszą w części I Zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GPU
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
GPU – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot umowy”.
5. Komisja dokona oceny ofert złożonych na Część II Zamówienia na podstawie poniższych kryteriów:
cena 60% - maksymalnie 60 punktów
okres gwarancji na sprzęt informatyczny 40% - maksymalnie 40 punktów.
1) Punkty w kryterium „Cena brutto” (C) zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------ x 60
Cena oferty badanej

Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) Punkty w kryterium „Okres gwarancji na sprzęt informatyczny” (GS) zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Kryterium dotyczy wyłącznie zaoferowanego okresu gwarancji producenta na serwer, macierz dyskową i urządzenie UTM. Przedmiotowe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące na sprzęt informatyczny zaoferowany w ramach oferty. Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie sprzętu objętego wydłużoną gwarancją producenta (serwera, macierzy dyskowej i urządzenia UTM) maksymalnie do 60 miesięcy w następujący sposób:
Gwarancja producenta na okres 24 miesięcy na zaoferowany sprzęt informatyczny (serwer, macierz dyskową, urządzenie UTM) – 0 pkt.
Gwarancja producenta na okres 36 miesięcy na zaoferowany sprzęt informatyczny (serwer, macierz dyskową, urządzenie UTM) – 10 pkt.
Gwarancja producenta na okres 48 miesięcy na zaoferowany sprzęt informatyczny (serwer, macierz dyskową, urządzenie UTM) – 25 pkt.
Gwarancja producenta na okres 60 miesięcy na zaoferowany sprzęt informatyczny (serwer, macierz dyskową, urządzenie UTM) – 40 pkt.
Oferowana przez Wykonawcę gwarancja nie może być krótsza niż 24 miesiące na ww. sprzęt zaoferowany w ramach oferty. Sprzęt zaoferowany w ramach oferty musi być objęty gwarancją na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – SOPZ oraz w Załączniku nr 8.2 do SIWZ – Wzór umowy przez cały okres gwarancji, jaki Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcę na zaoferowany sprzęt informatyczny (serwer, macierz dyskową, urządzenie UTM) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące i zastosuje art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a następnie odpowiednio obliczy punktacje w tym kryterium. W przypadku braku zgody Wykonawcy na poprawę odrzuci ofertę.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ gwarancji poniżej 24 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Maksymalny okres za jaki Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „Okres gwarancji na sprzęt informatyczny” wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy na ww. sprzęt informatyczny, Zamawiający przyzna takiej ofercie liczbę punktów jak za okres 60 miesięcy.
3) Za najkorzystniejszą w części II Zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GS
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
GS – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji na sprzęt informatyczny”.


Wadium:
Część 1-
11 000,00 zł Część 2 - 4 000,00 zł


Uwagi:
VIII. Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości
1) 11 000,00 zł dla części I
2) 4 000,00 zł dla części II
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ROS.271.2.2018 ”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
IX. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Firmy uczestniczące