Zamawiający:
Gmina Światki

Tytuł przetargu:
„Budowa ogólno dostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej połączonej z edukacją w zakresie świadomości ekologicznej, historycznej i kulturowej regionu" Zamówienie polega na dostawie i montażu urządzeń oraz towarów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Numer referencyjny: ROS.271.4.2018

CPV:
45223100-7; 72265000-0; 30236000-2; 72000000-5

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej progów z ART.11ust.8 PZP

Warunki:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Dotyczy części I Zamówienia: a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł; b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł ; Dotyczy części II Zamówienia: a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł ). b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł ; Dotyczy części III Zamówienia: a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł; b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł ; Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Dotyczy części I Zamówienia: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sceny rozkładanej( Mobilnej) o wartości minimum jedna nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto Dotyczy części II Zamówienia: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy placu zabaw i siłowni napowietrznej o przynajmniej takim zakresie jak w opisie zamówienia o wartości minimum jedna nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto . Dotyczy części III Zamówienia: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy placu zabaw i siłowni napowietrznej o przynajmniej takim zakresie jak w opisie zamówienia o wartości minimum jedna nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto . Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak


Termin realizacji:
15-08-2018

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
11-008 Świątki 87 (pokój nr 17) Sekretariat

Oferty można składać do:
2018-06-14 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2018-06-14 godz: 11:05

Miejsce otwarcia ofert:
w Urzędzie Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87
(pokój nr 1) Sala narad


Kryteria wyboru:
cena 60% - maksymalnie 60 punktów
okres gwarancji na przedmiot umowy 20% - maksymalnie 20 punktów.
Termin dostawy i montażu 20% - maksymalnie 20 punktów


Wadium:
cz.1-2000,00, cz.2-4000,00, cz.3--1000,00

Uwagi:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) 2 000,00 zł dla części I 2) 4 000,00 zł dla części II 3) 1 000,00 zł dla części III 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ROS.271.4.2018”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.

Firmy uczestniczące