WÓJT GMINY ŚWIĄTKI

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY W ŚWIĄTKACH

W ZESPOLE DS. PROMOCJI, OCHRONY ZDROWIA I WSPÓŁPRACY


    1. Stanowisko pracy – ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami.


    1. Wymagania:

  1. niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe;

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

  1. dodatkowe:

  1. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

  2. znajomość ustaw:

  1. o pracownikach samorządowych;

  2. o samorządzie gminnym;

  3. o finansach publicznych;

  4. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

  1. praktyczna umiejętność obsługi komputera;

  2. umiejętność myślenia strategicznego i precyzyjnego formułowania myśli;

  3. umiejętność redagowania pism w sposób czyniący je zrozumiałymi dla czytającego;

  4. umiejętność logicznego wyciągania wniosków z przyjętych założeń;

  5. komunikatywność;

  6. umiejętność pracy w zespole;

  7. umiejętność obsługi: komputery, programy komputerowe, maszyny, narzędzia: praca wymaga bardzo dobrej znajomości programów komputerowych, w szczególności pakietu biurowego, obsługi telefonów, faksów, ksero.



    1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami:

  1. bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań publicznych;

  2. prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o stowarzyszeniach, zgromadzeniach, zbiórkach publicznych;

  3. nawiązywanie współpracy z innymi organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, instytucjami i radami sołeckimi w celu aktywizacji rozwoju gminy;

  4. inicjowanie działań na terenie Gminy Świątki.

  1. W zakresie promocji gminy:

  1. realizacja zadań z zakresu integracji europejskiej,

  2. organizowanie działań promocyjnych gminy, udział w targach turystycznych oraz spotkaniach i konferencjach mających na celu promowanie walorów gminy,

  3. przygotowywanie materiałów promocyjnych,

  4. współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami i innymi instytucjami w zakresie promocji i rozwoju gminy.

  1. Koordynowanie spraw związanych z pisaniem, realizowaniem oraz rozliczaniem wniosków związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na realizację projektów gminy.

  2. Współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi Gminy Świątki.



    1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy: praca w biurze na piętrze, budynek i pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Praca na pełny etat w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach:

  1. od 700 do 1500 w poniedziałek, wtorek i czwartek;

  2. od 700 do 1800 w środę;

  3. od 700 do 1200 w piątek.

  1. stanowisko pracy: praca ze stałym korzystaniem z komputera.


    1. W miesiącu listopadzie 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.


    1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny, życiorys (CV)1;

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach;

  5. kopie świadectw pracy, jeżeli posiada,

  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz zdolności do czynności prawnych;

  7. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne2;

  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku urzędniczym.


    1. Informacje dodatkowe:

  1. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Gminy w Świątkach na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

  2. umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;

  3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach.


    1. Termin składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pokój nr 17 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki z dopiskiem:

"Dotyczy naboru na stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami"

w terminie do dnia 27 grudnia 2018 roku do godziny 1500.


    1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

_____________________________

1. List motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”.

Ważne: zarówno List motywacyjny, szczegółowe CV, jak i klauzula powinny być własnoręcznie podpisane.

2. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Brak aktualnego Zapytania skutkuje nie podpisaniem umowy o pracę.