WÓJT GMINY ŚWIĄTKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY W ŚWIĄTKACH
W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH

I. Stanowisko pracy – pracownik kancelaryjny, obsługa sekretariatu

II. Wymagania:
1. niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie średnie;
3) co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach określonych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1260 z późn. zm.);
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność  za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. dodatkowe:
1) znajomość ustaw:
a) o pracownikach samorządowych;
b) o samorządzie gminnym;
c) kodeksu pracy.
2) praktyczna umiejętność obsługi komputera;
3) umiejętność myślenia strategicznego i precyzyjnego formułowania myśli;
4) umiejętność redagowania pism w sposób czyniący je zrozumiałymi dla czytającego;
5) umiejętność logicznego wyciągania wniosków z przyjętych założeń;
6) komunikatywność;
7) umiejętność pracy w zespole;
8) umiejętność obsługi: komputery, programy komputerowe, maszyny, narzędzia: praca wymaga bardzo dobrej znajomości programów komputerowych,                        w szczególności pakietu biurowego, obsługi telefonów, faksów, ksero.


III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. odbieranie listów i korespondencji urzędowej;
2. wysyłanie pism urzędowych;
3. prowadzenie Dziennika Korespondencyjnego, elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz CeiDG;
4. prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci urzędowych;
5. nadzór nad pracą sprzątaczki;
6. zamawianie i rozliczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń techniki biurowej;
7. prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych i dodatkowych dni wolnych od pracy;
8. obsługa centrali telefonicznej, urzędowej poczty elektronicznej i fax'u;
9. obsługa e-PUAP'u;
10. prowadzenie kalendarza spotkań Wójta;
11. pomoc w prowadzeniu archiwum zakładowego;
12. pomoc w organizowaniu sesji Rady Gminy i prac komisji Rady Gminy;
13. sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady Gminy.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. miejsce pracy: praca w biurze na piętrze, budynek i pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Praca na pełny etat w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach:
1) od 700 do 1500 w poniedziałek, wtorek i czwartek;
2) od 700 do 1800 w środę;
3) od 700 do 1200 w piątek.
2. stanowisko pracy: praca ze stałym korzystaniem z komputera.

V. W miesiącu marcu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, życiorys (CV)1;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach;
5) kopie świadectw pracy, jeżeli posiada,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne2;
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku urzędniczym.

VII. Informacje dodatkowe:
1) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie                       o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Gminy                w Świątkach na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
2) umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;
3) Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach.

VIII. Termin składania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pokój nr 17 lub pocztą na adres: Urząd Gminy                            w Świątkach,  Świątki 87, 11-008 Świątki z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko pracownik kancelaryjny, obsługa sekretariatu”
w terminie do dnia  30 kwietnia 2019 roku do godziny 1500.

IX. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po terminie nie będą rozpatrywane.
    
 
_____________________________
1. List motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku                          o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych”.
Ważne: zarówno List motywacyjny, szczegółowe CV, jak i klauzula powinny być własnoręcznie podpisane.
2. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania                    o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Brak aktualnego Zapytania skutkuje nie podpisaniem umowy o pracę.