Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:

„ Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Brzydowo"


CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne.
45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego.
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane.
Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont1 obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ścieżki rowerowe, o powierzchni co najmniej takiej jak powierzchnia zamówienia na którą wykonawca składa ofertę i załacznik nr 2 tzn:
• wykonania prac na podstawie uzyskanego pozwolenia polegających na wykonaniu:
? przebudowy drogi wraz z warstwami konstrukcyjnymi oraz poboczem (wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z kostki betonowej),
? o powierzchni co najmniej 800 x 4,0 = 3 200,00 m2.


b) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach:
• co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia kierownika budowy w robotach budowlanych w specjalności drogowej-budowlanej – kierownik budowy Minimalne wymagania – posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
• Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 6 do SIWZ,o którym mowa w §VII ust. 2 pkt.2 ppkt.b) SIWZ.

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym punkcie mają zastosowanie przepisy Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)


Termin realizacji:
14-10-2019 r

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
w Urzędzie Gminy w Świątkach
11-008 Świątki 87 – sekretariat


Oferty można składać do:
2019-06-21 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2019-06-21 godz: 10:05

Miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87 – sala narad, pokój nr 1.

Kryteria wyboru:
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena – waga kryterium 60%
2) okres gwarancji – waga kryterium 35%
3) zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej, o której mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.1265, ze zmianami.) na umowę o pracę – waga kryterium 5 %

2. W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru:

cena najtańszej oferty
Ilość punktów badanej oferty = ------------------------------ x 100 % x 60 pkt
cena oferty badanej

3. W odniesieniu do kryterium okres gwarancji, punkty przyznawane będą za:
1) okres gwarancji wynoszący 8 lat – 35 pkt
2) okres gwarancji wynoszący 7 lat – 25 pkt
3) okres gwarancji wynoszący 6 lat – 15 pkt
4) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 0 pkt

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 5 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 8 lat. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji w liczbie 8 lat otrzyma 35 punktów. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancję dłuższą niż 8 lat, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres gwarancji maksymalny tj. 8 lat. W przypadku nie zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości tj. 5 lat. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych latach podanych w pkt 3 . W przypadku podania okresu gwarancji w ilości lat gwarancji nie występującym w pkt 3 zamawiający przyzna pkt w wielkości pozycji poniżej.

4. W odniesieniu do kryterium zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej, o której mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.1265, ze zm.) na umowę o pracę punkty przyznawane będą w następujący sposób:
1) zadeklarowanie zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej na umowę o pracę – 5 pkt
2) brak deklaracji zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej na umowę o pracę – 0 pkt
Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni co najmniej jedną osobę niepełnosprawną do realizacji zamówienia przez cały okres trwania umowy otrzyma 5 punktów. Wykonawca, który nie zadeklaruje jw. otrzyma w tym kryterium 0 punktów. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia osoby bezrobotnej jw., wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.


Wadium:
nie wymagane

Uwagi:


Firmy uczestniczące