Postępowanie w sprawie dokonania zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
Symbol: 6412
Wydział:
Podstawa prawna: Art. 88d ustawy z dnia 19.11. 1999 roku. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).
Opłaty: Opłata administracyjna:
· za zmianę wpisu do ewidencji - 50,00 zł
Termin odpowiedzi: Do 14 dni.
Jednostka odpowiadająca: inspektor d/s działalności gospodarczej
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Opłata skarbowa (znaczki skarbowe):
· za potwierdzenie zgodności odpisu z oryginałem tytułu prawnego do siedziby i miejsca wykonywania działalności - 3,00 zł od każdej strony
Uwagi: W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w sali obsługi interesanta lub biurze prowadzącym sprawę. Odbiór duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
· osobiście przez wnioskodawcę; dokument odbiera się w Biurze Obsługi Interesanta, · za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
Dokumenty
Zgłoszenie zmiany w ewidencji działalności gospodarczej.,
oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę wpisu,
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.