KI.271.1.38.2019

Świątki, dnia 24.06.2019 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Świątki z siedzibą Świątki 87, 11-008 Świątki tel. (89) 616 98 83 faks: (89) 616 98 22 zaprasza do złożenia oferty na zakup, dostawę oraz montaż 12 sztuk lamp solarnych led ( 4 lampy miejscowość Kwiecewo, 4 lampy Żardeniki, 1 lampa Włodowo, 1 lampa Konradowo, 2 lampy Garzewo).

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Na wykonanie przedmiotowych prac Wykonawcy mija czas najpóźniej do dnia 30 lipca 2019 r.

Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawa oraz montaż 12 sztuk lamp solarnych led o mocy min. 20watt ,minimalnej pojemności akumulatora 100 Ah, strumieniem świetlnym minimum 2200lm oraz minimum trzyletnią gwarancją. ( 4 lampy miejscowość Kwiecewo, 4 lampy Żardeniki, 1 lampa Włodowo, 1 lampa Konradowo, 2 lampy Garzewo).

Zakres prac:

Zakup 12 lamp solarnych led o w/w parametrach,

Przygotowanie podłoża pod zamontowane lampy solarne led,

Montaż w wyznaczonych miejscowościach lamp solarnych led,

Podłączenie lamp solarnych,

5. Uporządkowanie ternu.

Oferent będzie zobowiązany do zachowania wszelkich środków bhp.

Płatność za przedmiot zamówienia dokonana będzie po zakończeniu wszystkich prac oraz podpisaniu protokołu odbioru. Termin płatności w ciągu 30 dni po wystawieniu i doręczeniu faktury.

Postępowanie poniżej 30 000 EURO realizowane na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), Zarządzenia nr 30 Wójta Gminy Świątki z dnia 29 sierpnia 2016 roku, Zarządzenia nr 23 Wójta Gminy Świątki z dnia 23 czerwca 2016 roku ( Rozdział  IV§12).

Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, gdzie kryterium wyboru podzielone zostanie wg:

50%- najkorzystniejsza cena

20%- moc strumienia świetlnego min. 20watt

20%- pojemność akumulatora min. 100Ah

10%- okres gwarancyjny min. 3 lata


Oferty zawierającą cenę brutto oraz pełne dane wykonawcy (nazwa, siedziba, adres, telefon, NIP, REGON) należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Świątkach w sekretariacie, dostarczyć pocztą na adres Zamawiającego lub przesłać drogą elektroniczną na adres gmina@swiatki.pl

w terminie do dnia 05.07.2019 r. do godz. 15.00.

Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki jego wykonania mogą być przez Zamawiającego zmieniane lub odwołane.

Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udziela:

Anna Żerkowska tel. 89 616 98 83 wew. 108 e-mail: anna.wyrebiak@swiatki.pl