Świątki, dnia 13.12.2019 r.

Gmina Świątki

Świątki 87

11-008 Świątki

NIP: 739-346-75-07

tel. 89 616 98 83

fax. 89 616 98 22

Wykonawcy


ZAPYTANIE OFERTOWE


nie przekracza wyrażonej w złotych polskich

równowartości kwoty 30 tys. euro .



W związku z art.4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1843 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług materiałów biurowych, tuszy i tonerów:

  1. Zamawiający: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, NIP: 739-346-75-07.

  2. Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych, paperniczych oraz tuszy i tonerów do Urzędu Gminy w Świątkach, 11-008 Świątki 87 (wg załączonego zał. nr 1)

  3. Termin realizacji zamówienia: rok 2020

  4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert

  5. Inne istotne warunki zamówienia:

- pełen asortyment;

- szybka dostawa asortymentu.

  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym formularzu „ OFERTA” i załącznik nr 1.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Osobami uprawnionymi do porozumienia się z wykonawcą jest:

Pani Martyna Wolf pok. 17 - sekretariat tel. (89) 616 98 83




  1. Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę należy przesłać pocztą, pocztą elektroniczną na adres: gmina@swiatki.pl. lub dostarczyć osobiście do Urzędu Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki w zaadresowanej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe i papiernicze” do dnia 27.12.2019 do godz. 1000 decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Urzędu.

  1. Zapytanie skierowano faksem lub mailem, za potwierdzeniem odbioru oraz zamieszczono na stronie http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/ i tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Świątkach, Świątki 87 w dniu 13.12.2019 roku.