Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Świątki

Kolorowy pasek

Informacja na temat funkcjonowania przychodni lekarskiej w Świątkach

UWAGA!

OCHROŃ SIEBIE I INNYCH!

TELEFON PRZYCHODNI w Świątkach: 89 6169896

WAŻNE!

W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMIOLOGICZNYM OBOWIĄZUJE DO ODWOŁANIA:



  • REJESTRACJA WYŁĄCZNIE TELEFONICZNA

  • OSOBY PRZEZIĘBIONE – POZOSTAJĄ W DOMU, KORZYSTAJĄ Z TELEPORADY PRZYCHODNI W ŚWIĄTKACH: 89 6169896

  • WIZYTA W PRZYCHODNI JEDYNIE W UZASADNIONYCH PRZYPADKACH - MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PORADY PRZEZ TELEFON

  • ZACHOWANIE ODLEGŁOŚCI CO NAJMNIEJ 1,5 METRA MIĘDZY PACJENTAMI

  • TELEPORAD UDZIELAMY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI 8:00-18:00.

    W godzinach innych niż otwarcia przychodni w przypadku wystąpienia gorączki , Kaszlu , duszności należy telefonować do SANEPIDU
    601 203 001 / 607 753 872 / 693 365 322  lub w razie nasilonych objawów na numer  112 
    lub zgłosić się do oddz. Zakaźnego w Ostródzie  89 646 06 22
    lub na infolinia  NFZ w sprawie koronawirusa   800 190  590

Z teleporady medycznej powinny skorzystać m.in. osoby:


  • z podejrzeniem grypy lub przeziębienia (jest możliwość zdalnego wystawienia L4 oraz e-recepty),

  • osoby z podejrzeniem zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2 (lekarz podejmie decyzje dotyczące dalszego postępowania),

  • pacjenci zdrowi, kontynuujący leczenie choroby przewlekłej, zgodnie z ustalonym planem leczenia i stanem klinicznym.

    Lekarze udzielający pomocy w ten sposób to nie tylko interniści, ale również lekarze specjaliści, np. kardiolodzy, onkolodzy oraz neurolodzy.


Dlaczego warto skorzystać z teleporady medycznej?


  • ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa,

  • ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać wirusem innych,

  • rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna,

  • skrócą czas oczekiwania na wizyty u lekarzy.

Dzięki teleporadom pacjenci z podejrzeniem koronawirusa nie muszą przychodzić do przychodni. Mogą skonsultować się z lekarzem lub pielęgniarką telefonicznie, bez wychodzenia z domu.

Pacjenci nie powinni obawiać się, że teleporady uniemożliwią bezpośrednie wizyty u lekarzy. Jeśli po zdalnym wywiadzie będzie taka konieczność, pacjenci otrzymają sugestię skorzystania z wizyty w placówce medycznej lub skontaktowania się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną.



Załączniki

Informacja o działaniu przychodni - teleporady (23.1kB) Zapisz dokument  

Metadane

Podmiot udostępniający:Wojtera Zbigniew
Źródło informacji:Wojtera Zbigniew
Data utworzenia:2020-03-19 06:58:24
Wprowadził do systemu:Wojtera Zbigniew
Data wprowadzenia:2020-03-19 06:58:34
Opublikował:Wojtera Zbigniew
Data publikacji:2020-03-19 07:01:26
Ostatnia zmiana:2020-03-19 07:01:37
Ilość wyświetleń:193

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij