Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
Budowa garażu dwustanowiskowego na potrzeby Ochotniczej Straży pożarnej w Kwiecewie

CPV:
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV):
Dział: Roboty budowlane: CPV 45000000-7
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 453000000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
CPV 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
CPV 45232460-4 - Roboty sanitarne
CPV 45442100-8 - Roboty malarskie
CPV 45262522-6 - Roboty murarskie
CPV 45111220-6 - Roboty związane z usuwaniem gruzu
CPV 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
CPV 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne


Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350 000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia czyli Roboty budowlane, Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, Roboty instalacyjne elektryczne, Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, Roboty remontowe i renowacyjne, Hydraulika, Roboty w zakresie sprzętu sanitarnego, przy założeniu, że wartość jednej roboty wynosi co najmniej 100 000 zł brutto
a) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach:
b) co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia kierownika budowy w robotach budowlanych w specjalności ogólno-budowlanej - kierownik budowy
c) co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
d) co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami.

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym punkcie mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 poz. 1278).


Termin realizacji:
20.11.2020

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Świątkach
11-008 Świątki 87 - sekretariat - do dnia 18 sierpnia 2020 r. do godz. 12:00.



Oferty można składać do:
2020-08-18 godz: 12:00

Otwarcie ofert:
2020-08-18 godz: 12:05

Miejsce otwarcia ofert:
2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 18 sierpnia 2020 r. o godz. 12:05 w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87 - sala narad, pokój nr 1.

Kryteria wyboru:
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena - waga kryterium 60%
2) okres gwarancji - waga kryterium 35%
3) zatrudnienie co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.) na umowę o pracę - waga kryterium 5 %

2. W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru:

cena najtańszej oferty
Ilość punktów badanej oferty = ------------------------------ x 100 % x 60 pkt
cena oferty badanej

3. W odniesieniu do kryterium okres gwarancji, punkty przyznawane będą za:
1) okres gwarancji wynoszący 8 lat - 35 pkt
2) okres gwarancji wynoszący 7 lat - 25 pkt
3) okres gwarancji wynoszący 6 lat - 15 pkt
4) okres gwarancji wynoszący 5 lat - 0 pkt

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 5 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 8 lat. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji w liczbie 8 lat otrzyma 35 punktów. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancję dłuższą niż 8 lat, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres gwarancji maksymalny tj. 8 lat. W przypadku nie zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości tj. 5 lat. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych latach podanych w pkt 3 . W przypadku podania okresu gwarancji w ilości lat gwarancji nie występującym w pkt 3 zamawiający przyzna pkt w wielkości pozycji poniżej.

4. W odniesieniu do kryterium zatrudnienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.) na umowę o pracę punkty przyznawane będą w następujący sposób:
1) zadeklarowanie zatrudnienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na umowę o pracę - 5 pkt
2) brak deklaracji zatrudnienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na umowę o pracę - 0 pkt
Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni co najmniej jedną osobę niepełnosprawną do realizacji zamówienia przez cały okres trwania umowy otrzyma 5 punktów. Wykonawca, który nie zadeklaruje jw. otrzyma w tym kryterium 0 punktów. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej jw., wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.


Wadium:
10 000

Uwagi:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. r. poz. 310 z późn. zm)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Warmińskim Banku Spółdzielczym WBS o\Świątki 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma możliwości złożenia wadium w formie pieniężnej w kasie zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego 11-008 Świątki 87, pokój nr 15 lub w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie otwarcia ofert, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z konsorcjantów.
9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.


Firmy uczestniczące