Świątki, 16.09.2020r.

ZAPYTANIE OFERTOWE



Zapraszam do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę wyposażenia – pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nabywca: Gmina Świątki NIP 739-10-21-776 Świątki 87, 11-008 Świątki

Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach

 RSPO 24272 Świątki 95, 11-008 Świątki

e-mail: szkola@spswiatki.edu.pl

tel. 89-616-98-80

Postępowanie prowadzone jest przez Szkołę Podstawową im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach w trybie zapytania ofertowego, dla którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 Prawa zamówień publicznych, na realizację zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach.

  1. WARUNKI OGÓLNE

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach:


Wyciąg chemiczny Dygestorium CUBE


Klasyczne pomoce dydaktyczne

 

  1. Załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia stanowi dokładną specyfikację powyższych pomocy dydaktycznych (dalej: specyfikacja).

  2. Oferowane pomoce dydaktyczne muszą być identyczne ze specyfikacją (zarówno techniczną, jak i producenta, modelu, gwarancji itd.) z załącznika nr 1.

  3. Zamówienie musi zostać zrealizowane w całości przez jednego wykonawcę i nie może być dzielone.

  4. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany.

  5. Dostarczony sprzęt będzie skonfigurowany oraz będzie zainstalowane i zaktywowane zakupione oprogramowanie.

  6. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów.

  7. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania i konfiguracji zamówionego sprzętu.

  8. Miejsce dostawy, montażu i ewentualnego przeszkolenia – Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach

  9. Oferta złożona w odpowiedzi na niniejsze zapytanie musi być całościowa i nie może być dzielona.

  10. W przypadku produktów multimedialnych (np. tablety, netbooki, laptopy, monitory, czujniki) oferent zobowiązany jest do podania producenta, modelu i marki każdego z oferowanych produktów. Oferta nie zawierająca tych danych zostanie odrzucona.
    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 października 2020

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

a) posiadają wiedzę i zasoby niezbędne do wykonania zamówienia;

b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.

  2. Załącznik do Zapytania ofertowego (na podstawie Załącznika nr 1) powinien być wypełniony przez Wykonawcę w sposób określający jednoznacznie: cenę brutto każdego elementu, nazwę producenta i nazwę modelu/produktu każdego z elementów, szczegółową specyfikację techniczną każdego z elementów, czas dostarczenia każdego z elementów (licząc w dniach roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego)

  3. Oferta musi zawierać dane Wykonawcy, w szczególności adres i siedziba firmy, mail i telefon osoby kontaktowej, upoważnionej do podejmowania decyzji w ramach oferty, datę realizacji zamówienia, inne szczegółowe warunki (jeśli konieczne)

  4. Ofertę podpisuje Wykonawca bądź upoważniony przez niego przedstawiciel.

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub pocztą elektroniczną na adres:

a. Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach RSPO 24272 Świątki 95, 11-008 Świątki

b. e-mail: szkola@spswiatki.edu.pl

2. Termin składania ofert: 24 września 2020 r godz. 10:00

Załączniki:

  1. Specyfikacja zamówienia (Załącznik nr 1)

  2. Formularz ofertowy