Przetarg w trybie Podstawowym Art.275 ust 2 Znak postępowania: ROS.271.9.2021 „ Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Świątki w okresie od 01-09-2021 do 31-12-2021 ”
Zamawiający: Gmina Świątki
Tytuł przetargu: „ Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Świątki w okresie od 01-09-2021 do 31-12-2021 ”
CPV: CPV: 60100000-9 /Usługi w zakresie transportu drogowego/
Tryb zamówienia: Tryb podstawowy Art.275 ust 2
Warunki: amawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowe: 1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000,00 zł. 2. uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 3. zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób na obszarze obejmującym miejscowości z których prowadzona będzie usługa dowozu. 4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykaz usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób przez okres co najmniej 4 miesięcy o wartości nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto; z załącznikiem nr 4a do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) Wykaz autobusów przeznaczonych do wykonania zamówienia o liczbie miejsc 50- wszystkie muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi; załącznik 4b 3) wykaz kierowców i opiekunów, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy);dysponowanie min. 4 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 4c do SWZ.
Termin realizacji: 01-09-2021 do 21-12-2021
Osoba odpowiedzialna: Zbigniew Wojtera
Miejsce składania ofert: Mini Portal Identyfikator miniPortalu 72d92a44-078f-4fea-819d-811f8e78db40
Oferty można składać do: 2021-08-26 godz: 10:00
Otwarcie ofert: 2021-08-26 godz: 10:00
Miejsce otwarcia ofert: Mini Portal Identyfikator miniPortalu 72d92a44-078f-4fea-819d-811f8e78db40
Kryteria wyboru: Cena (C) - 60 % Czas podstawienia pojazdu zastępczego(P) - 40 %
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.