Zamawiający:
Gmina Świątki

Tytuł przetargu:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”

CPV:
CPV 90500000-2 usługi związane z odpadami
CPV 90512000-9 usługi transportu odpadów
CPV 90513100-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych


Tryb zamówienia:
Tryb podstawowyart 275 pkt 2

Warunki:
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

a) wpis do "Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach
i gospodarujących odpadami (BDO)" prowadzonego przez Marszałka Województwa jako zbierający odpady lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia oraz transportujący odpady w zakresie wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia.

2)sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 300.000,00 zł;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, co najmniej 2 zadania polegające na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy każde zadanie, o łącznej masie co najmniej 600 Mg każda,
b) wyposażenie bazy magazynowo - transportowej, wyposażenie pojazdów, utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego pojazdów i urządzeń powinno spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122),
c) posiada:
- co najmniej dwóch pojazdów specjalnych bezpylnych (śmieciarka) z funkcją kompaktującą przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach 60 l -1100 l, w tym jeden pojazd - śmieciarka na podwoziu dwuosiowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie większej niż 4600 kg o nacisku nieprzekraczającym 3,5 t na oś,
- co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.


Termin realizacji:
2022 rok

Osoba odpowiedzialna:
Zbigniew Wojtera

Miejsce składania ofert:

identyfikator miniportalu 04923012-d925-4a35-937c-34e05aae257b


Oferty można składać do:
2021-12-16 godz: 08:00

Otwarcie ofert:
2021-12-16 godz: 08:30

Miejsce otwarcia ofert:

identyfikator miniportalu 04923012-d925-4a35-937c-34e05aae257b


Kryteria wyboru:

Lp.Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1.cena 60
2.aspekty społeczne 40


Wadium:
brak

Uwagi:


Firmy uczestniczące