ROS.271.1.4.2022

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego lub BIP)

dla zamówień o wartości powyżej 10 000,00 zł netto i nieprzekraczających kwoty 130 000,00 zł netto

Zamawiający/Nabywca:

    Gmina Świątki,

    11-008 Świątki 87

    NIP: 739-346-75-07

  1. Nazwa Odbiorcy: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki.

    Tel. 896169883, e-mail: gmina@swiatki.pl

  1. Ogłasza postępowanie na: Zakup oraz dostawę materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów.

  2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są artykuły biurowe, papiernicze oraz tusze i tonery wg zamieszczonej w załączniku tabeli.

10. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki, pokój nr 17 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na materiały biurowe i papiernicze” do dnia 20 grudnia 2022 do godz. 15:00.”
11. Termin składania ofert upływa dnia 20 grudnia 2022 o godzinie 15:00.
12. Termin związania ofertą wynosi 365 dni.
13. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
1) Martyna Schlegel tel. 89 616 98 83 w godz. 7;00 – 15;00.